India Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 jeg er på utkikk etter bukser som er smale nederst, til å inne i støvletter.. noen som har forslag til hvor jeg skal kjøpe det?
Gjest Deception Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 ALLE butikkene har jo drainpipes nå, det er verre å finne bootcut-bukser, tror jeg. Jeg kjøpte en kjempefin drainpipe-bukse på H&M i går, fra &denim-serien. Modellen heter sqin, og finnes i mange forskjellige vasker og både med og uten stretch. På meg sitter den i hvertfall kjempefint! Og så kostet den bare 398,-
Zest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 JC, Carlings, H&M, Mango, BikBok... Just about anywhere.
India Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 får nok ta meg en tur å se i morgen. pleier jo alltid bare å finne bukser som er trange nederst,men i dag var det bare bootcut bukser. får nok ta meg litt bedre tid i morgen så er det vel ikke så vanskelig å finne..
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg kjøpte mine siste på H&M, og jeg er kjempefornøyd med de.
Gjest Anneli Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Hmm, kan jeg skyte inn et lite spørsmål her? Ser mange nevner H&M, men jeg har aldri kjøpt dongeribukser der. Holder de fasongen bra? Siste buksene jeg kjøpte var fra VeroModa... de svømmer jeg i nå!
Gjest Revenka Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Jeg lurer på om det er noe behagelig å ha buksene inni støvletter. lurer på om jeg skal kjøpe jeg også.
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Hmm, kan jeg skyte inn et lite spørsmål her? Ser mange nevner H&M, men jeg har aldri kjøpt dongeribukser der. Holder de fasongen bra? Siste buksene jeg kjøpte var fra VeroModa... de svømmer jeg i nå! ← Mine fra H&M har holdt seg fint så langt, og jeg har heller ikke prøvd så mange jeans fra H&M før, er kjempefornøyd med de og så var de billige, bare 399,-. de fra vero moda holder aldri fasongen særlig lenge, de fleste bukser jeg har kjøpt på vero moda har enten raknet, mistet knapper el. lign.
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 pleier jo alltid bare å finne bukser som er trange nederst,men i dag var det bare bootcut bukser. ← Hvor kikket du? Jeg er desperat etter bootcut-bukser om dagen, eller aller helst skikkelig sleng. Hvis jeg først finner noen, har de som regel vask jeg ikke liker, og da er jeg like langt.
Gjest Tweek Skrevet 28. september 2006 #10 Skrevet 28. september 2006 Jeg kjøpte en fin svart bukse på bikbok. Var egentlig sånn mellom ting, så den var ikke skikkelig stram nede, men det var utrolig fin i formen og den eneste drainpipes buksa som ahr sett bra ut på meg
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Hvor kikket du? Jeg er desperat etter bootcut-bukser om dagen, eller aller helst skikkelig sleng. Hvis jeg først finner noen, har de som regel vask jeg ikke liker, og da er jeg like langt. ← Har du prøvd Levi's 572 eller 442 (tror jeg) fra Replay? Begge har i hvertfall bootcut.
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Har du prøvd Levi's 572 eller 442 (tror jeg) fra Replay? Begge har i hvertfall bootcut. ← Det har jeg ikke, men nå er det notert!
FashionySara Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 alle de overnevnte..pluss Lindex..varinnom på Oslo city igår og ble overrasket over alle buksene med rette bein og lave liv.
Gjest Tweek Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Mhm, jeg har noen svarte drainpipes fra bikbok, men det er sånn halveis mer tror jeg, og jeg elsker å gå med de
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #17 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Litt på siden men; de sorte drainpipes som ble nevnt her er de i jeansstoff eller i et helt sort materiale? Er ute etter sistnevnte form. Prøvde noen på Veromoda, men de passet ikke formmessig Endret 3. oktober 2006 av Sprilla
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 De jeg har er svarte dongri. Når du sier helt sort matriale, tenker jeg på de tynne sorte tobacco-buskene alle hadde før.
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #19 Skrevet 3. oktober 2006 Buksene jeg er ute etter bør ha en viss tykkelse, slik at de ikke blir helt slappe. De kan for øvrig også være i et jeansstoff som holder seg helt sort. Vet at Levis hadde jeans i et slikt materiale tidligere... Det jeg ikke vil ha er drainpipes i "vanlig" sort jeansstoff. Det kan være tøft på andre, men for meg personlig minner det for mye om min egen 90-talls stil
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #20 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, 90-tallet. Buksa mi ser ut som det er mykere jeans-stoff. Men du kan jo gå på bik-bok å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå