Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på utkikk etter bukser som er smale nederst, til å inne i støvletter..

noen som har forslag til hvor jeg skal kjøpe det?

Gjest Deception
Skrevet

ALLE butikkene har jo drainpipes nå, det er verre å finne bootcut-bukser, tror jeg.

Jeg kjøpte en kjempefin drainpipe-bukse på H&M i går, fra &denim-serien. Modellen heter sqin, og finnes i mange forskjellige vasker og både med og uten stretch. På meg sitter den i hvertfall kjempefint! :)

Og så kostet den bare 398,-

Skrevet

JC, Carlings, H&M, Mango, BikBok... Just about anywhere.

Skrevet

får nok ta meg en tur å se i morgen. pleier jo alltid bare å finne bukser som er trange nederst,men i dag var det bare bootcut bukser. får nok ta meg litt bedre tid i morgen så er det vel ikke så vanskelig å finne..

Skrevet

Jeg kjøpte mine siste på H&M, og jeg er kjempefornøyd med de. :)

Skrevet

Hmm, kan jeg skyte inn et lite spørsmål her? Ser mange nevner H&M, men jeg har aldri kjøpt dongeribukser der. Holder de fasongen bra? Siste buksene jeg kjøpte var fra VeroModa... de svømmer jeg i nå! :grine:

Skrevet

Jeg lurer på om det er noe behagelig å ha buksene inni støvletter. lurer på om jeg skal kjøpe jeg også. :)

Skrevet
Hmm, kan jeg skyte inn et lite spørsmål her? Ser mange nevner H&M, men jeg har aldri kjøpt dongeribukser der. Holder de fasongen bra? Siste buksene jeg kjøpte var fra VeroModa... de svømmer jeg i nå!  :grine:

Mine fra H&M har holdt seg fint så langt, og jeg har heller ikke prøvd så mange jeans fra H&M før, er kjempefornøyd med de og så var de billige, bare 399,-. :) de fra vero moda holder aldri fasongen særlig lenge, de fleste bukser jeg har kjøpt på vero moda har enten raknet, mistet knapper el. lign.

Skrevet
pleier jo alltid bare å finne bukser som er trange nederst,men i dag var det bare bootcut bukser.

Hvor kikket du? Jeg er desperat etter bootcut-bukser om dagen, eller aller helst skikkelig sleng. Hvis jeg først finner noen, har de som regel vask jeg ikke liker, og da er jeg like langt.

Skrevet

Jeg kjøpte en fin svart bukse på bikbok.

Var egentlig sånn mellom ting, så den var ikke skikkelig stram nede, men det var utrolig fin i formen og den eneste drainpipes buksa som ahr sett bra ut på meg :)

Gjest Deception
Skrevet
Hvor kikket du? Jeg er desperat etter bootcut-bukser om dagen, eller aller helst skikkelig sleng. Hvis jeg først finner noen, har de som regel vask jeg ikke liker, og da er jeg like langt.

Har du prøvd Levi's 572 eller 442 (tror jeg) fra Replay? Begge har i hvertfall bootcut.

Skrevet
Har du prøvd Levi's 572 eller 442 (tror jeg) fra Replay? Begge har i hvertfall bootcut.

Det har jeg ikke, men nå er det notert! :)

Skrevet

alle de overnevnte..pluss Lindex..varinnom på Oslo city igår og ble overrasket over alle buksene med rette bein og lave liv.

Annonse
Skrevet

Mhm, jeg har noen svarte drainpipes fra bikbok, men det er sånn halveis mer tror jeg, og jeg elsker å gå med de

Skrevet (endret)

Litt på siden men; de sorte drainpipes som ble nevnt her er de i jeansstoff eller i et helt sort materiale?

Er ute etter sistnevnte form. Prøvde noen på Veromoda, men de passet ikke formmessig :sjenert:

Endret av Sprilla
Skrevet

De jeg har er svarte dongri.

Når du sier helt sort matriale, tenker jeg på de tynne sorte tobacco-buskene alle hadde før.

Skrevet

Buksene jeg er ute etter bør ha en viss tykkelse, slik at de ikke blir helt slappe. De kan for øvrig også være i et jeansstoff som holder seg helt sort. Vet at Levis hadde jeans i et slikt materiale tidligere... Det jeg ikke vil ha er drainpipes i "vanlig" sort jeansstoff. Det kan være tøft på andre, men for meg personlig minner det for mye om min egen 90-talls stil :rodme:

Skrevet

Hehe, 90-tallet.

Buksa mi ser ut som det er mykere jeans-stoff.

Men du kan jo gå på bik-bok å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...