Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Er 20 år, og klarer meg IKKE uten sex, blir fort sur og grinete når det er gått over 3 dager siden sist!Jeg elsker nesten alt innen sex
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 er det mito kombi sex? I såfall tror jeg ikke det vil være så ille.
Gjest Gjest - mann Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Sex...for meg er det en kilde til det positive i livet. Det er: Kåthet Glede Nytelse Dyrking av det feminine Intimitet Å gi Å få Kommunikasjon Samspill Kontakt Respekt Mentalt stimulerende Fysisk stimulerende Kort sagt...det beste i livet er gratis
DaYdReAm Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 SEX er et must livet!! elske det!I just can`t get enough bare trist at jeg er singel
Yme Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Nei, sex syns jeg ikkeno om. Det er ekkelt, å hurer kunn til i et ekteskap! Tilogmed der skal det helst utføres kunn for å formere seg, om det absålutt må utføres i det heletatt.
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Hva man egentlig syns om sex? Bare den beste og deiligste fysiske aktiviteten man kan bedrive
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Med samboeren min- ikke noe særlig. Har ikke noe behov for det igrunnen. Med elskeren: Helt fantastisk!! Må bare ha det, tror ikke jeg kan greie meg uten. Det er himmelsk, og jeg føler meg som en gudinne, og tenner noe voldsomt på han...! Dessverre.
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Hmm, hva jeg synes om sex? Bare ordet gir meg et sug i magen. Det kribler i hele kroppen. Det er deilig, spennende, godt, utfordrene, meningsfylt, sunt. Bare tanken kan få meg til å drømme meg laaang vekk!
Lana_86 Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Den første gutten jeg hadde sex med var jeg sammen med i 2 1/2 år. Sexen var så dårlig at jeg var sikker på at sex bare var oppskryt. Da mine venninner fortalte hvor bra det var med kjærestene deres, nektet jeg å tro på dem. Men så ble det heldigvis slutt, og jeg fant ut hvor bra sex kan være. Jeg var litt seksuelt ødelagt etter xn min, men jeg fikk en ny kjæreste og etter litt tid var sexen fantastisk. Nå er det slutt med han og jeg har hatt flere partnere etter, men han er fortsatt den beste. Hender at vi fortsatt har sex, heldigvis. Så min konklusjon er at det kommer helt ann på partneren. Sex kan være herlig, men det kan også være ræva.
Gjest bente85 Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Sex er en av de tingene som er best her i verden.
krystle Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 er rett og slett noe jeg ikke kan leve uten..må ha det på samme måte som man må ha vann for å overleve.. nei ett liv uten sex kan jeg ikke se for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå