Gjest wendy Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Er det noen der ute som vet om leppestift nyanser/merker som passer til de med lyst hår? Dvs, ikke for mørke. Er så lei av klissete liplosser og kunne gjerne tenke meg en matt eller lett skimrende leppestift. Noen tips? :icon_smile:
Gjest Blanca Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Chanel Hydrabase i nyansen Bengal er en nøytral, rosa/korall leppestift med litt skimmer og mye fukt. Dette er en farge som kler de aller fleste.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Takk, kan man bruke denne på dagtid uten at det ser for mye ut?
Gjest Blanca Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Takk, kan man bruke denne på dagtid uten at det ser for mye ut? ← Jepp. Det er derfor jeg er så glad i denne Den kan smøres på uten speil også.
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg syns rødt er veldig pent på blondiner, men det blir jo veldig synlig da. En mer naturlig dus rosa/beige er også fint. Pluss brunrosa. Endret 28. september 2006 av Tanita
Søtpotita Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Trur eg las i Woman at Chanel sin leppestift Teheran var veldig fin til dei fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå