Gå til innhold

Forandret noe i nedlastingsmuligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg klart noe utrolig teit. Drev og lasta ned filer til Sims 2 og kryssa av på et eller annet i en boks, så når jeg trykker "download" nå så får jeg ikke valgt hvor fila skal legge seg.. den legger seg automatisk i temporary files!? Hvordan får jeg gjort om dette igjen? :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må inn i innstillinger/tools og endre det der hvor du vil legge filene.

Mye enklere å hjelpe deg hvis en vet hvilket nedlastingsprogram du bruker :)

Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg bruker ikke noe nedlastingsprogram. Jeg laster ned direkte fra nettsidene hvor disse Sims-sakene ligger. Trykker bare på download også spretter det et lite vindu opp og vips har det lagt seg i temporary files. Før jeg klarte å somle meg bort i klikkingen hadde jeg muligheten til å avgjøre hvor filen skulle lagre seg FØR den lastet seg ned. Men nå havner den automatisk på temp.files...

Kom bort i en liten boks som var huket av...

Skrevet

Du laster altså bare ned via å trykke på en link på en nettside, som du viser med nettleser? Hvilken nettleser bruker du isåfall?

Du kan prøve å gå inn på (dette er i firefox, er sikkert noe lignende på andre nettlesere) view - preferences - downloads. I Firefox kan man da velge om mellom å selv velge for hver gang hvor man vil laste ned, eller om den alltid skal laste ned i temp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...