Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 hvor er det dere kjøper undertøyet deres og hvor mye penger legger dere i det?
India Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 kjøper det meste undertøyet på hm. er veldig fornøyd med det egentlig. men det hender jo jeg får litt dyrere undertøy i gaver. På hm er det jo rimelige priser
Gjest Fattig student Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Går stort sett i H&M her også. Det er det eneste jeg har råd til akkurat nå, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 men blir ikke hogm utrolig dyrt i lengden? undertøyet jeg kjøper der holder ikke spesielt lenge for meg i hvertfall. Bomullstrusene i sånn 3 pk er ille; sømmene blir slappe, fargen blir stygg etter 3 vask osv..
Susannah Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Blir mest i kjeder som H&M o.l. Men har vært litt i England det siste året og forelsket meg litt i Wonderbra som jeg har kjøpt på Debenhams. Har kjøpt alle på salg, veldig fornøyd med det. Og med de "nye" puppene jeg har fått!
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Fredericksofhollywood og Victorias Secret pluss Lindex og H&M. Jeg elsker å shoppe undertøy og har et helt skap fylt av lekre nattkjoler.
Sukkersøta Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 hvor er det dere kjøper undertøyet deres og hvor mye penger legger dere i det? ← H&M og Lindex. Billig og mye fint. H&M undertøy er av litt dårligere kvalitet da. Så lenge jeg ikke har kjæreste bruker jeg ikke særlig penger på undertøy. Men det forandrer seg fort om jeg får en sengepartner
Gjest Malina Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 For det meste blir det H&M som jeg synes har masse fint og sexy undertøy. Er greit å kunne unne seg MER undetøy for lite spenn. Kjøper noe i undertøysbutikker også,men det er sjeldnere. 400 kr for en overdel eller underdel synes jeg er litt vel drøyt,men ofte er det ting jeg bare faller helt for... Ellers så handler jeg også en del på nettet,da særlig http://www.victoriassecret.com/
Trampe Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Jeg kjøper mitt på lindex her i norge. Men jeg har også vært en del i England, og kjøpte en haug med truser på La Senza, og er storfornøyd med de. Jeg trodde også undertøysvanene mine skulle forandre seg da jeg fikk sengepartner, men nei da... han er ikke mye interessert i undertøyet. Han skreller det av så fort som bare det...
hilli Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Jeg bruker kun bomullstruser, orker ikke syntetiske materialer der nede. Vanligvis kjøper jeg undertøyet på H&M, og mye av det har jeg hatt i åresvis. Bher er vanskeligere siden nesten alt i bomull er befengt med snoopy.
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Jeg bruker mest string/boxere fra hm, og cubus. De har ofte gode tilbud på rester, så da plukker jeg med meg gjerne 10 om gangen. Når det gjelder bh har jeg begynt med dyre og skikkelige istedet for hm som jeg brukte før. Jeg har en freya bh, og 3 i riktig størrelse jeg har kjøpt billig på ebay, men de er dessverre ikke like gode som freya bhen
Ephemera Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 (endret) Jeg har dilla på undertøy og har store mengder... Det aller meste er fra H&M og endel fra Triumph. Jeg kjøper stort sett blondesett. Jeg skjønner ikke de som sier at undertøyet fra H&M er av dårlig kvalitet, for mitt er like fint vask etter vask! Mulig sånne pakninger med f.eks. 5 truser er av dårligere kvalitet, men...? Endret 29. september 2006 av Ephemera
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. september 2006 #13 Skrevet 29. september 2006 Det blir vel mest fra H&M og Lindex (Ella May f.eks.) her i gården, men LaSenza og Victorias Secret har det også blitt en del av i det siste. Undertøysdilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå