Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldeles ingen forventninger til denne serien, men så ble det bare stående på likevel. Jeg må si jeg ble positivt overrasket. Og jeg ble skikkelig rørt av han som fremførte Yesterday som en slags historie...

Hva med dere? Noen som så det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes fortellerstemmen hører hjemme i barneTV, og filmingen var til tider ganske amatørmessig, men konseptet er bra og flere i den gjengen der er fantastiske revyskuespillere!

Jeg skal fortsette å se utover høsten (men jeg er kanskje litt inhabil, disen jeg kjenner nesten alle som er med der....)

Skrevet

Jeg hadde ingen forvnetninger til serien, og hadde vell inegn planer for å følgemed. Denne oppfattelsen forandret seg den gitt etter å ha sett programmet, jeg tror nok den blir en koselig serie. :klappe:

Skrevet
Jeg hadde ingen forvnetninger til serien, og hadde vell inegn planer for å følgemed. Denne oppfattelsen forandret seg den gitt etter å ha sett programmet, jeg tror nok den blir en koselig serie.  :klappe:

litt mange skrivefeil, litt ivrig her :ler:

Skrevet

Jeg skal i hvert fall følge med på serien videre. Synes det var rørende å se hvor engasjerte folk er, dessuten tror jeg det blir artig å se hva disse guttene får til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...