Gå til innhold

Renseprodukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et nytt renseprodukt til ansiktet. Har av og til store kviser som sitter i underhuden liksom, og maange sorte prikker.. er så lei! Noen som vet om et bra produkt som ikke koster skjorta.... Har brukt en rensegel fra Biotherm lenge nå, men er ikke fornøyd. Har også brukt cliniques clarifying lotion, men heller ikke fornøyd. Bruker også ansiktsmasker fra nivea men de funker dårlig...

Sukk... noen som har tips? :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hudpleieren i Spør hudpleieren i bladet shape up har utallige ganger anbefalt lactacyd (kjøpes på apotek eller dagligvare eller vita; selges nesten overalt. Koster ca 40 kr). det renser og løser opp propper. du kan jo prøve den? liker du den ikke er det jo bare å bruke restene som dusjsåpe :)

selv liker jeg å bruke slike renser som skummer når jeg renser huden om morgenen i dusjen. Om kvelden bruker jeg en kremete variant. jeg kjøper imidlertid aldri rens i dagligvare (utover lactacyd) fordi jeg synes de er så utvannet. På parfymeri er det ofte så mye parfyme i at jeg holder meg til merker som selges i salonger.Synes ikke det er så store forskjeller i virkning på de ulike rensene jeg veksler mellom; du får bare finne din favoritt.

dermalogica sin leirerens synes jeg er god. du får den på SN under 200

Skrevet

Hei Ludvig sin mamma!

Jeg bruker MD Formulation Facial Cleanser , og det er det eneste som holder huden min fri for urenheter (har alltid vært plaget av kviser og skit ;) i ansiktet. som krem bruker jeg Harmoni til decleor og essensiell balsam.

eneste som holder den i sjakk. de er drita dyre, men drøye. :Nikke:

Anbefalles - lykke til!

Skrevet

Enig med deg, Cashew! Facial cleanser er kjempegod på sorte prikker!

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne og hvor mye koster den?

høres jo veldig fin ut... :klappe:

Skrevet

høh?!? Så det er to forskjellige merker altså.. Men da har jeg lært noe i dag også!

Gjest Gjest_Ludvig sin mamma :)_*
Skrevet

Er Md Formulations en drøy type? Holder den lenge? Pris??

Skrevet (endret)

[quote name=Gjest_Ludvig sin mamma :)_*' date='29.09.2006 (07:49) ]Er Md Formulations en drøy type? Holder den lenge? Pris??

Endret av Cashew
Skrevet

Men altså... Fikk ikke gjort meg helt klok da jeg var inne på beautybridge.com for å sjekke ut cleanseren til md.. Det stod ikke til hvilken hudtype de forskjellige var til.. Noen som har peiling?

Skrevet

Den passer til alle hudtyper og er også fin til fjerning av makeup! :)

Skrevet

Etter å ha renset med Facial cleaner, hva vil du anbefale å bruke på huden?Facial Lotion fra MD? Og en god fuktighetskrem, som og forebygger mot rynker, vet du om det?

Leste at man ikke skulle bruke flere produkter fra MD sammen, men hvor mange produkter vil det si?

For morgen /kveldstell av huden så holder det vel med cleaner, lotion og fuktighetskrem? Og en peeling og rensemaske en gang pr uke?

Skrevet

Selv bruker jeg facial cleanser fra md formulations og facial creme fra md formulations. Over bruker jeg oxygentaing energy serum og kremen Fundamental Beautyfying cream fra Matis. Pluss øyekrem. Av og til bruker jeg rens (Purifying cream cleanser) fra La Prarie, når jeg syns det blir litt for mye md formulations. En krem som er god mot rynker, kan være Total Care Youth Cream fra Matis. Den skal både forebygge og reversere aldringsprosessen i huden.

Skrevet
Hei Ludvig sin mamma!

Jeg bruker MD Formulation Facial Cleanser , og det er  det eneste som holder huden min fri for urenheter (har alltid vært plaget av kviser og skit  ;)  i ansiktet. som krem bruker jeg Harmoni til decleor og essensiell balsam.

eneste som holder den i sjakk. de er drita dyre, men drøye. :Nikke:

Anbefalles - lykke til!

de er billige på beautybridge.com :)

Skrevet
Men altså... Fikk ikke gjort meg helt klok da jeg var inne på beautybridge.com for å sjekke ut cleanseren til md.. Det stod ikke til hvilken hudtype de forskjellige var til.. Noen som har peiling?

den med glykolsyre.

Skrevet

Prisforskjellen varierte godt.. Den dyreste kostet 32$, en kostet 12$ og den siste 18$.. Men da har de vel ikke den der glykosesyren de billige da :)

Skrevet

Får man kjøpt Mais på nett? og da hvor? Takk for gode råd Tanita :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...