Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hvor lenge hadde dere vært sammen da du fortalte du kamerater og familie om at du hadde fått kjæreste?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 huff - et år, ca. Til noen fortalte jeg jo tidligere at vi hadde noe på gang. Men til familien ventet jeg et år. Det som er teit er at det var jo egentlig først etter at folk fikk vite om forholdet at vi kunne se på oss som kjærester og ikke bare elskere.
Gjest Bellatrix Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Til vennene mine fortalte jeg det vel omtrent med en gang. Foreldrene mine måtte få vente en uke, tror jeg.
Malama Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Hmm... jeg møtte nesten hele slekta hans etter at vi hadde vært sammen i to uker. Vi fortalte nok våre foreldre om dette tidelig. Jeg fortalte det... etter et par dager (dvs første gangen jeg traff familien etter at vi ble sammen) og han fortalte famlien om meg... før vi ble sammen om jeg husker rett. Venner fikk vel vite det relativt fortløpende etterhvert som vi traff dem (det var sommerferie, og dette var ikke noe jeg fortalte om sånn på sms) Ja, det var mine venner da, en del av hans venner visste jo om at "noe var på gang" før vi ble sammen, da de altså så dette utvikle seg...
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Venner fikk vel vite det med en gang sånn cirka. Familien fikk vite det etter ca tre mnd.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Vi ble mer eller mindre sammen via nett 3-4 måneder før vi møtte hverandre fysisk. De visste om meg ganske tidlig da og så møtte jeg de helgen etter jeg møtte han for første gang IRL.
Gjest snikkelora Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Til mamma fortalte jeg det etter 4-5 dager (bodde hjemme) resten av familien/venner etterhvert som jeg møtte dem/snakket med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå