Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #1 Skrevet 19. januar 2003 Vi kjøpte et Nye ADSL abonnement fra Telenor sent i fjor høst. Hadde modem og Internett Plus abonnement før. Vi fikk da beskjed om at det skulle koste kr 349,- pr. måned inkl. abonnement, men nå sier Telenor at vi må betale 349,- + internett abonnement (enten basis eller pluss). Nå er jeg så lei av å diskutere med dem, trenger hjelp! Hva betaler dere andre som har det samme abonnementet?
@lfa Skrevet 19. januar 2003 #2 Skrevet 19. januar 2003 Jeg har ADSL fra Teletull, og det er riktig at du må betale abonnement i tillegg... (Basis er vel det billigste)
Gjest Donna Skrevet 19. januar 2003 #3 Skrevet 19. januar 2003 jepp. Det måtte jeg også . Liker i grunnen ikke telenor noe særlig godt jeg ... :-? Dyrt ble det .......
Gjest Liten Skrevet 19. januar 2003 #4 Skrevet 19. januar 2003 jeg har telenor adsl, men betaler kun for vanlig isdn-abonnement i tillegg. jeg inngikk imidlertid avtalen i fjor sommer og betaler 450/mnd for adsl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå