Gjest fyren Skrevet 12. oktober 2006 #21 Del Skrevet 12. oktober 2006 En 170cm lav gutter som en dverg å regne.. Det er bare dverge-jenter som vil ha dverge-gutter.. Vi liker jo å føle oss små (særlig når det er så mange jenter som ikke er "små" i bredden, ta det igjen på høyden).. Men for min del skulle jeg aldri vært sammens med en lavere gutt.. Jeg har ikke det problemet med å bredden heldigvis.. Han må være minst 185.. That`s hot ← vel man skal nok under 150 for å være dverg på begge kjønn. Og hvis du påstår at 170cm er en dverg så er hele oslo fulle av dem siden jeg kjenner MANGE menn som er 170 - 175. så kom det ut i verden, og takk og lov for at alle ikke er like tjukke i huet som du er. Stakkars stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #22 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hun har rett da. 170 er lavt. Jeg er 170 selv , er jente. synes 185-193 ca er sexyyy :D *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #23 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hun har rett da. 170 er lavt. Jeg er 170 selv , er jente. synes 185-193 ca er sexyyy :D *sikle* ← JEg vil ikke si lavt. Men middels. Uansett dette har ingenting med saken å gjøre, han kameraten som drar damer er vel 174 hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå