Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei Har tenkt til å spise reker i morgen, siden jeg har hørt at dette er få kalorier og er kjempegodt. Men.... er det noen som vet hvor mye en halv kilo reker veier etter at de er skrellet? Slik at jeg kan regne ut hvor mange kalorier det blir? Takknemlig for svar
Gjest Deception Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 (1) Jeg vil tippe at kaloriantallet for reker er angitt for skrellede reker. (2) Kan du ikke veie dem, da?
Gjest squeeky Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Tror iallefall du kan spise en del av det uten å legge på deg...se på Victoria Beckham..hun lever bare på reker....
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 det er 0 karbohydrater i reker. Bare protein ,spis så mye du vil. Vil anbefale 2 bøker som er kjekke. SLANK med ketosekuren av Torkil P Andersen. Og DERFOR av Maria Thommessen. gode bøker ,lett forklart og oppskrifter.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Glemte en, Endelig slank av Anne M L ystad.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå