Gå til innhold

kjøkkendager på IKEA? noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på IKEA forrigen gang mente jeg at jeg hadde sett noe om at de skulle ha salg på utvalgte kjøkkenfronter. Jeg har imidlertid ikke sett at de har hatt det. Noen som vet om det er riktig og ev når? Og kan frontene til IKEA benyttes på andre kjøkken. Noen som har prøvd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om noen som byttet ut dørene på et Sigdal-kjøkken (gammel type) med dører fra IKEA. Det som er viktig er jo størrelsen på dørbladet og hengseltypen.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Sist jeg var på IKEA hadde de salg på Ädel fronter hvertfall, muligens også en annen type, mener det var 50%, men de lå i billigkroken. Mulig det var en farge som skulle utgå fra sortimentet, så ikke noe om kjøkkendager ellers...

Vet de hadde kjøkkendager i mars, 15% på alle kjøkken, hadde håpet det skulle komme noe liknende snart, men det blir vel en stund til. Det er vel ikke noen IKEA mennesker her som har litt inside info på kommende kjøkkenkampanjer vel ;o)...?

Skrevet
Sist jeg var på IKEA hadde de salg på Ädel fronter hvertfall, muligens også en annen type, mener det var 50%, men de lå i billigkroken. Mulig det var en farge som skulle utgå fra sortimentet, så ikke noe om kjøkkendager ellers...

Vet de hadde kjøkkendager i mars, 15% på alle kjøkken, hadde håpet det skulle komme noe liknende snart, men det blir vel en stund til. Det er vel ikke noen IKEA mennesker her som har litt inside info på kommende kjøkkenkampanjer vel ;o)...?

Ja denne fargen (kremhvit?) har gått ut derfor selger de disse til halv pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...