orange Skrevet 28. september 2006 #1 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg er blitt tilbudt en deltids-stilling som butikkansatt i hvitevare-avdeling i en elektro-butikk og skal på møte i morgen for å diskutere betingelser. Hva er det rimelig å kreve av lønn for en slik jobb? I timelønn? Jeg er 36 år og har forholdsvis mye jobberfaring, bare ikke i denne type jobb. Men jeg har forstått at de er ivrige etter å ansette meg. Hva kan jeg be om? Er 130 i timen for mye? Er veldig takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 Du kan jo prøve, men jeg tror neppe du får det om det er kjede ihvertfall. Mer mellom 100 og 115 lå det på der jeg jobbet for deltidsansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roy Skrevet 28. september 2006 #3 Del Skrevet 28. september 2006 Tror egentlig ikke du kan "kreve" noen bestemt lønn. Så lenge det er selger "på gølvet", og i tillegg uten relevant erfaring, har de nok sine tabeller som de følger. Vil tro rundt 110 er mer realistisk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orange Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. september 2006 Takker for svar! Lønnen var en av de tingene vi skulle diskutere i morgen så jeg tror ikke det er en fast tabell. 130 er nok i det meste laget, men skal man forhandle må man jo ha noe å gå på. Jeg har andre jobbtilbud også, så blir jeg tilbudt 100 kr timen i morgen kan de se seg om etter noen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. september 2006 #5 Del Skrevet 28. september 2006 130 kroner har jeg i butikk, det er med 7 års ansienitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nea Skrevet 29. september 2006 #6 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde 108 kroner i timen med 5 års ansienitet. Det kommer helt ann på kjeden og hvor relevant erfaringen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samsons mamma Skrevet 1. oktober 2006 #7 Del Skrevet 1. oktober 2006 Uansett hvor lenge du har jobbet innenfor faget, bruker vi å følge tariff. Det vil si rindt 112kr for deg, evt 116kr hvis du er heldig. Jeg arbeiderfor Norgesgruppen, kan tenkes elektro...linjen ennfor butikk gir lidt mere men tror neppe det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #8 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takker for svar! Lønnen var en av de tingene vi skulle diskutere i morgen så jeg tror ikke det er en fast tabell. 130 er nok i det meste laget, men skal man forhandle må man jo ha noe å gå på. Jeg har andre jobbtilbud også, så blir jeg tilbudt 100 kr timen i morgen kan de se seg om etter noen andre... ← Hvilken lønn endte du opp med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orange Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ble tilbudt 115 pr time + bonus... Er i tenkeboksen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenHobart Skrevet 4. oktober 2006 #10 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kommer jo veldig an på hvor mye du kan tjene inn i bonus da? Synes 115 i timen er lite jeg! Jeg jobber også på "gulvet" og er på 130 før tillegg nå. Jeg ville gått for de andre tilbudene du nevner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå