animelona Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Mamma og pappa skal feire bursdagene sine samtidig i år, og jeg har tenkt å kjøpe en gave til de sammen og en til hver av dem. De har sagt at de ønsker deg en kaffekanne, og det har jeg kjøpt men jeg vil kjøpe noe mer! Noen som har noen idèer? Det må ikke være så veldig dyrt fordi jeg har dårlig med penger for tiden...
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Hvor gamle blir de og sånn ca. hva har du råd til da?
Arkana Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Fellesgaven kan jo være f.eks. en god vin, en pose god kaffe med to kaffekopper og en boks hjemmebakte kjeks eller god konfekt. Bøker er vel alltid populære gaver? Hva med CD/DVD, noe til en hobby eller noe de samler på, verktøy, parfyme, gavekort på kino, billetter til teater e.l.
animelona Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 De blir 61 og 56 år! Tusen takk for forslag. Kino/teater-billetter var jo en kjempegod idè! :-D Vin er de også glade i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå