Gjest HB Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Nå er det diskutert i flere tråder her hvilken parkdress som er best og det finnes flere tester å lese. Men hvor skal man gå for å kjøpe dem?? Jeg ønsker meg en butikk som har alle typene slik at jeg kan sammenligne hver enkelt dress... Jeg har nå lest flere tester som ikke gir helt like resultat, men det skyldes ofte at det er ulike typer fra de forskjellige fabrikatene som testes, så forvirringen er snart fullstendig. Spørsmålet er altså hvilken butikk har størst utvalg. Eller må jeg innom flere sportsbutikker og barneutstyrsbutikker samt kjedebutikker for å få en oversikt? Vurderer for øvrig å velge Helly Hansen, så dersom noen vet hvor jeg finner dem er jeg takknemlig for svar. Hilsen Lille meg
Litt Lost Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Helly Hansen har de på Obs, sikkert i sportsbutikker også. Reimatec finner du på Reflex. En testvinner uten at jeg husker merket finner du på Kaph Ahl.
momo Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Du må nok bare prøve deg fram og se hvilken som passer ditt barn best. Vi elsker troll dressen og blir aldri fornøyd nok med noen andre, og vi har prøvd en god del. Men det er oss. Andre har kanskje helt motsatt mening.
tuji Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Noen som vet noe om Cubus sin? Vi har ikke så mange butikker her.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Vi har prøvd mange forskjellige dresser og er faktisk veldig fornøy med Spar Kjøp sin ! Den er slitesterk, varm, godt vanntett og har holdt veldig godt til mine barn. Da kan du også bestille over nettet.
tuji Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Den var ganske fin også! Skal jeg rett og slett bestille den, tro?
tuji Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Jeg bestilte Spar Kjøp sin, jeg. Var så billig at det ikke er krise om den ikke er god.
Gjest HB Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Du må nok bare prøve deg fram og se hvilken som passer ditt barn best. Vi elsker troll dressen og blir aldri fornøyd nok med noen andre, og vi har prøvd en god del. Men det er oss. Andre har kanskje helt motsatt mening. ← Det var dette med å prøve seg fram jeg har forstått at jeg må gjøre, men det hadde vært så mye lettere å sammenligne dressene hvis alle fantes i samme butikk. Synes det blir litt drøyt å prøve og feile ved å kjøpe mange ulike i løpet av en sesong. Troll kommer jo ikke alltid så godt ut i tester og den er dyr, men personlige meninger teller jo også en del. Hvor får jeg kjøpt dem? Hilsen Lille meg
14062003 Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Du finner dessverre ikke alle i en butikk. Lindex har sin, H&M sin, KappAhl sin, Cubus sin osv. Men Reima og Troll og Reflex er et litt mer universelt merke. Babyshop og Fru Lyng har en eller flere av disse, andre babybutikker også forsåvidt.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Fant en kjeledress på Europris jeg syns virker veldig bra Skal prøve den på 3åringen når jeg kommer hjem. Virker passe tykk og ikke for stiv i stoffet, romslig (ikke for trang) virker slitesterk og solid, ikke dårlig regntrekk på rompa (som ofte går i stykker). Fant faktisk ingenting å utsette, i tillegg var den fin. Pris 399,-. Husmusa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå