Gå til innhold

Tilpasning av kjole + House of brides DK

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lilli_*
Skrevet

Hei!

Jeg er så lav (153) og vil derfor ikke ha verken slep eller slør da det gjør meg enda mindre.

Noen spørsmål:

-Hva pleier det å koste å tilpasse kjolen i salong? Hos skredder?

-Har noen kjøpt kjole hos House of Brides, København? Tilpasser de det for deg selvom du bestiller fra Norge?

-Har noen "sydd bort" et slep? Hva kostet det og ble det pent? (har du bilder hadde jeg vært lykkelig!)

Takk til alle snille damer som svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg kan svare på noen av spørsmålene dine ihvertfall. Here we go:

Hei!

Jeg er så lav (153) og vil derfor ikke ha verken slep eller slør da det gjør meg enda mindre.

Noen spørsmål:

-Hva pleier det å koste å tilpasse kjolen i salong? Hos skredder?

Hvis du kjøper kjolen din i en salong, er tilpasning av kjolen med i prisen. Altså koster dette ingenting. Hvis du derimot kjøper kjolen et annet sted, brukt e.l. , er det vanskelig å få salonger til å tilpasse kjolen din, da de som regel har mer enn nok med sine egne kjoler.

-Har noen kjøpt kjole hos House of Brides, København? Tilpasser de det for deg selvom du bestiller fra Norge?

Jeg kjøpte min kjole på HOB i Køben. Jeg var der nede selv og plukket ut kjole. De hadde kunnet tilpasse den for meg hvis jeg hadde hatt noen dager på meg der nede, men jeg var der kun 2 døgn, og ville ha med meg kjolen hjem, så jeg fikk den tilpasset hos en syerske hjemme. Jeg betalte 800 kroner. Dette var en venn av familien, så fikk det nok kanskje litt billigere enn vanlig..

Har noen "sydd bort" et slep? Hva kostet det og ble det pent? (har du bilder hadde jeg vært lykkelig!) Dette kan jeg ikke svare på:)Takk til alle snille damer som svarer :)

Skrevet

Det stemmer ikke at tilpasning alltid er inkludert ved kjøp i Salong. Agape i Oslo hadde ikke tilpasning i heletatt, og Brudehuset i Bergen tok rundt 400kr.

Skrevet

Jeg fikk min kjole tilpasset samme dagen som jeg hentet kjolen min hos House of Brides. Dette var riktig nok når de kun hadde avdeling i Tåstrup, men det er jo bare å maile de og høre med de. Veldig behjelpelige og serviceinnstilte er mine erfaringer fra de. Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...