Malama Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Nå er jeg i "spørre tusen spørsmål"-modus igjen... Håper dere har tolmodighet med meg, men det er tross alt første, og helst eneste, gangen jeg gjør dette her, og det er mye å tenke på. Akkurat nå er det kjoleprøving jeg tenker på. Og timebestilling, som jeg skjønner er ganske normalt. Og DET er helt greit, men hvor LANG tid er det man "bestiller" egentlig? altså, egentlig det jeg lurer på, rekker jeg mer enn en butikk på en dag? Det er jo MANGE butikker å velge mellom, og de selger så ulike kjolemerker, at jeg vil ikke binde meg opp mot en eneste butikk, med mindre jeg finner drømmekjolen på første sekund da, selvsagt...
*Emma* Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Mener å huske at jeg fikk tips om 2 timer på hvert sted ihvetfall. Det tar tid å få på seg disse kjolene
Malama Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Ja, det gjør det. Men om det bare er to timer på en dag, så rekker jeg i alle fall to plasser på en lørdag da (de fleste jeg har funnte åpningstider på er oppe fra ni eller ti, til to. Med to timer på en plass, og noe kjøretid mellom, rekker jeg to, kanskje tre da på en slik dag) Vil jo ikke løpe fra sted til sted heller, og komme for sent til neste avtale fordi jeg måtte prøve en til... så jeg så for meg at det kanskje "tok hele dagen" jeg, så 2 timer e liksom "ikke mer?" Positivt det
Malama Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 En ting til da, når jeg er igang. Er det slik at man må bestille lang tid i forveien, eller?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Det spørs hvor mange bruder som har bestilt på forhånd. Det beste er å ringe ditå høre om du kunne få time. Jeg fikk time dagen etter at jeg hadde ringt. Da hadde de ledig til meg.
Majabeth Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Jeg har nettopp bestilt time hos brudesalong. Der sa de at så lenge jeg har en viss peiling på hva jeg er ute etter så regner de med at en time er nok. Håper dette vil være nok, hvertfall, for har tenkt meg innom en annen plass i løpet av dagen. Nå skal ikke jeg få prøving før i november. Må få unna elgjakta først...
Malama Skrevet 28. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2006 Jeg bare TROR jeg vet hva jeg er på jakt etter, men kjenner jeg meg selv rett ender jeg antakelig opp med noe HELT annet, så derfor er det sikkert greit å beregne god tid...
Pinki Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 En time holdt i massevis for meg. Skal du dit på en lørdag eller en ettermiddag, er det nok lurt å bestille litt tid i forveien. Lykke til
Malama Skrevet 29. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2006 skal nok definitivt en lørdag eller en ettermiddag ja, for på dagtid på hverdagene er jeg jo på jobb.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Husk at mange kjolebutikker ikke har timebestilling på lørdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå