Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Skal til å bestille denne fra SN, og lurer på hvilken farge, den lyseste eller medium. Noen som vet hvor lys den lyseste er? Jeg har typisk rødt hår og den lyse huden som følger med, så heller mot den lyseste selv.. Langt til parfymeri nå..
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 (endret) Den lyseste er veldig lys. Om den passer deg eller ikke vil avhenge av hvor lys huden din er. Jeg har lys hud, og den passer fint til meg om vinteren, men resten av året er den i det lyseste laget. Endret 28. september 2006 av Sprilla
Gjest Deception Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Light er kald i tonen og veldig lys; medium er varm/gultonet, og også temmelig lys, men litt mørkere enn Light.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Det er vel bedre med for lys enn for mørk hvertfall. Jeg er lys og fregnete og bruker den lyseste. Jeg pleier å bruke litt solpudder, også over concealeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå