Gå til innhold

Restaurant tips

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Skrevet

Boksmais har de også!

Bra du sa i fra, iallefall. Om det tas til etteretning, er vel en annen historie.

Gjest Eurydike
Skrevet
Ja, neste gang blir det Redd barna og biff hjemme.

:rulle:

Jeg synes også det var bra at du sa i fra. Jeg er som regel alt for feig, og tror ikke jeg er alene om det. Har en bekjent som når kelneren spør om maten smakte, går igjennom alle feil og mangler punktvis og nådeløst. Det pleier å være omfattende - og jeg pleier å få lyst til å synke i jorden. :ler:

Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg har også sagt at det smaker bra uten å være ærlig, men jeg har tenkt til å slutte med det. Ingen blir bedre hvis de ikke får vite hva de må bli bedre på. Det er egentlig å gjøre en restaurant en bjørnetjeneste å ikke si fra når noe er for dårlig. Problemet er vel heller at mange spisesteder ikke er tilstrekkelig opptatt av kvalitet - dessverre.

Gjest Eurydike
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, og skal skjerpe meg fra nå! :tommelsmil:

Jeg har forresten sendt maten ut igjen på kjøkkenet én gang - da var kyllingfileten jeg hadde bestilt faktisk bare stekt på den ene siden, og ellers var den helt aldeles rå og kald. :overrasket::hoho:

Noe sier meg at det er lov å si fra før det går riktig så langt. :fnise:

Skrevet

Jeg har faktisk gått fra Big Horn uten å spise, fordi jeg ble så skuffet over det kjipe utvalget av sauser, tilbehør og poteter. Jeg skjønner nå at det var et godt valg :ler:.

Om restauranten vet sitt beste setter de pris på ærlige tilbakemeldinger. Om de blir sure av det er det ikke vits å legge igjen penger der flere ganger. Det er i alle fall min filosofi ;).

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...