Gå til innhold

Restaurant tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til bra restauranter i Oslo, ikke for dyrt.

Skal spise ut i anledning jubileum med kjæresten. Ikke Fridays, Hard Rock , Peppes etc. Han vil gjerne på Big Horn Steak House, men jeg er ikke så glad i kjøtt...

Er det noen som har noen bra tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid spist kjempebra på Sult på Grünerløkka (www.sult.no)

Men om det er så romantisk der er jo en annen sak...

Skrevet

Jeg synes Big Horn er dyr i forhold til hva man får for pengene.... Hva med Arakataka? Der er det billig og veldig god mat!

Skrevet

El Granada på Majorstuen (spansk), Dinner i Stortingsgaten (kinesisk), Agra på Aker Brygge eller Zaika i Vika (begge indisk) er noen av mine favoritter. Du finner meny med priser på alle disse hvis du søker på nettet.

Skrevet

Hva med ekebergrestauranten?

Bestill bord og pass på at dere får bord med utsikt.

Sjekk ut hjemmesiden deres. Der ligger menyer og priser også.

Skrevet

Yayas i vika er min absolutte favoritt, og er både billig, har supergod mat, romantisk og spesielt.

Bilder og meny her:

http://yayas.no/

Skrevet

Arakataka er supert!

Barcelona i Markveien. Veldig god tapas til en billig penge.

Skrevet

Hvis dere liker asiatisk anbefaler jeg Xich Lo og Nodee.

Skrevet

Kampens Hete på Tøyen, Smia Galleri på Vålerenga, Oslo Spiseforretning i Gamlebyen. Alle disse har nydelig mat som ikke er overpriset, i hvert fall hvis du velger en av menyene.

Skrevet

Anbefaler Dinner, Nodee og Klosteret ;)

Skrevet
Klosteret ;)

Klosteret er jo ikke billig da, men de har nydelig mat.

Skrevet (endret)
Jeg synes Big Horn er dyr i forhold til hva man får for pengene.... Hva med Arakataka? Der er det billig og veldig god mat!

henger meg på arakataka, selv om det ikke er et superromantisk sted. tre retters kostet 279 når jeg var der sist helg og maten var knallbra! altså billig og bra :)

Endret av LadyInRed
Skrevet

Tusen takk for alle tips jenter, det er tydelig at jeg er lite erfaren når det gjelder restauranter !

Kjæresten min overrasket meg med at han allerede har bestilt bord på Big Horn, så da får jeg satse på at de har masse god rødvin og noe som ikke er kjøtt på menyen :ler:

Jeg skal få fin gave, sier han, så da får han få lov til å bestemme spisested :)

• 1 år senere...
Skrevet

Big Horn er jo ikke en restaurant, men en gatekjøkken - kjede !!

Gjest *Mim*
Skrevet

Big Horn er en kjede, men det er vel å ta i å kalle det gatekjøkken...

Gjest Ansjoni
Skrevet

De har ikke gatekjøkkenpriser iallefall, og maten de tilbyr står ikke i samsvar med prisen.

Gjest Eurydike
Skrevet

Jeg er heller ingen Big Horn-fan, men nå er det nå 2 år siden trådstarter bestemte seg for å spise der, så det er jo litt sent å advare henne. :ler:

Gjest *Mim*
Skrevet

Uff, det så jeg ikke...

Spiste på Big Horn for noen uker siden, og ble grundig skuffet. Ikke kvalitetskjøtt, måtte be om saus, vissen salat og smakløse poteter badet i fett. Til stive priser!

Gjest Eurydike
Skrevet
Uff, det så jeg ikke...

Spiste på Big Horn for noen uker siden, og ble grundig skuffet. Ikke kvalitetskjøtt, måtte be om saus, vissen salat og smakløse poteter badet i fett. Til stive priser!

Det tror jeg så gjerne! Det minste man må kunne forvente av en biffrestaurant, kjede eller ikke, er at de har skikkelig møre biffer som er perfekt stekt. Hvis ikke engang det er på plass, blir det jo ren veldedighet å legge fra seg pengene sine der.

Gjest *Mim*
Skrevet

Ja, neste gang blir det Redd barna og biff hjemme.

Jeg sa fra også, og håper de er seriøse nok til å ta det alvorlig. Skjønt jeg tviler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...