Henna Skrevet 28. september 2006 #1 Del Skrevet 28. september 2006 Mulig dette hører til religion, men da får den bare flyttes. Som overskriften sier, eksen min har altså gannet meg. Eller lagt en forbannelse over meg. Han har kontaktet en dame med kontakt med åndene og fått gjort dette. Må si jeg reagerte med å le og fnyse om hverandre. Men så tenker jeg nå litt på det allikevel. Fordi jeg tror på overnaturlige ting. Men dette raseriet hans og ønsket om hevn over meg er helt ubegrunnet. Jeg vet jeg ikke har gjort noe galt. Og skulle det være slik at dette funker på noe vis så vil jeg tro at "åndene" må synes at jeg fortjener det også... Hva mener dere? Tror dere på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alternativa Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg jobber innen det alternative. Og jeg tror ikke på at noen kan ganne en forbannelse på deg. Hvis du er usikker og føler deg redd for at det kan virke, så kan du selv beskytte deg. Det gjør du ved å lukke øynene og se for deg at du senker et hvitt lys ned over deg selv mens du tenker/sier at du kun tar imot lys og kjærlighet. Lyset ser ut som en slags tåke. Når du har sagt dette to-tre ganger, er du beskyttet. Det han eventuelt har sendt mot deg, vil ikke nå inn til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2006 Takk. Da skal jeg gjøre det. I utgangspunktet lo jeg bare av det. Men ved nærmere ettertanke... Har hørt at det kan virke hvis man tror på det. Og da klarer jeg jo ikke la være å tro på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 28. september 2006 #4 Del Skrevet 28. september 2006 du kan se om du finner noe her http://www.google.no/search?q=+samisk+gand...:en-US:official Vill også søkt litt i BIBSYS, det er gjort endel forskning på samisk kultur og deriblandt ganning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 28. september 2006 #5 Del Skrevet 28. september 2006 En ting å si til det. Få deg en beskytter som er større enn han som er i verden, Nemlig Jesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 28. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 28. september 2006 En ting å si til det. Få deg en beskytter som er større enn han som er i verden, Nemlig Jesus. ← Takk for tanken, men tror jeg foretrekker å beskytte meg selv. Håpe at godskapen seirer over ondskapen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #7 Del Skrevet 28. september 2006 Skjønner ikke at noen kan være så ondskapsfulle og bruke tid, penger og energi på ondskapsfull voodoo... Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 28. september 2006 #8 Del Skrevet 28. september 2006 Gud velsigne deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 4. oktober 2006 #9 Del Skrevet 4. oktober 2006 Mulig dette hører til religion, men da får den bare flyttes. Som overskriften sier, eksen min har altså gannet meg. Eller lagt en forbannelse over meg. Han har kontaktet en dame med kontakt med åndene og fått gjort dette. Må si jeg reagerte med å le og fnyse om hverandre. Men så tenker jeg nå litt på det allikevel. Fordi jeg tror på overnaturlige ting. Men dette raseriet hans og ønsket om hevn over meg er helt ubegrunnet. Jeg vet jeg ikke har gjort noe galt. Og skulle det være slik at dette funker på noe vis så vil jeg tro at "åndene" må synes at jeg fortjener det også... Hva mener dere? Tror dere på dette? ← Nei, tror ikke det er mulig! Men hvis du går å tenker på det, og er på vakt så kan du bli paranoid og da har han på en måte oppnådd litt av det han kanskje ønsker, feks å gjøre deg redd/utrygg... Synes ikke du skal tenke mer på det! Og huske; såkalt svart magi skal i følge myten komme tre ganger tilbake på den som bruker det mot noen. Så hvis han tror på det så kan han jo bare begynne å grue seg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå