Gjest Tusenbeinet Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Er det noen som vet om et bra gratis virusprogram? Sliter med mye viru på pcen hele tiden så skulle hatt et skikkelig et.
Gjest spy ware Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 finnes det noe bra som fjerner spyware også
flickan Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Brukte et virusprogram som het AVG i et par år etter å ha lest om det i aftenposten. Der ble det plukket frem som det desidert beste gratis-programmet. Var kjempefornøyd med det og byttet i fjor bare fordi jeg fikk gratis med ny PC. link
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 finnes det noe bra som fjerner spyware også ← Har hørt mye bra om både Avast og AVG, men har ikke prøvd dem selv ennå, siden jeg må bruke et annet siden det er jobben sin pc. Bra spywarefjernet er Spybot search and destroy Spybot Anbefaler å bruke Adaware i tillegg, som stopper sånne "plopp. stor reklamesk som popper opp" Adawarel Gratis alt sammen.
Mrs. B Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Har veldig bra erfaring med AVG Free. Oppdateringer kommer oftere enn fra Norton. Bruker ZoneAlarm i tillegg og søker jevnlig gjennom maskinen for spyware med Ad-Aware. Har ikke hatt noen virus enda (har brukt dette et par år). En gang i blant søker jeg gjennom pcen med TrendMicros Housecall virussøk også.
Gjest Kaffomann Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Blaster og Sasser er riktignok ormer, men de fungerer relativt bra på upatchede versjoner av Windows 2000 og Windows XP.
Gjest prestekrage Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Har hørt mye bra om både Avast og AVG, men har ikke prøvd dem selv ennå, siden jeg må bruke et annet siden det er jobben sin pc. Bra spywarefjernet er Spybot search and destroy Spybot Anbefaler å bruke Adaware i tillegg, som stopper sånne "plopp. stor reklamesk som popper opp" Adawarel Gratis alt sammen. ← Jeg har til nå trodd jeg var ok dekt med avast (virus) og ad-aware (spy). Men så kjørte jeg Spybot og den fant 55 problemer som jeg nå har fått fjernet... Tusen takk til gjest som tipset!! Håper dette medfører at maskina mi vil jobbe litt mere stabilt nå....
Gjest tusenbeinet Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Takker for svar. skal teste Avast nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå