Gjest Cosmic Girl Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Er det noen av dere som vet hvor stor temeraturøkningen vil være under el? Nå sluttet jeg på pillen for 35 dager siden, og har enda ikke fått mensen. Begynner å bli litt lei. Så jeg kjøpte meg en øre-temperaturapparat, og har begynt å måle tempen hver morgen for å evnt kartlegge el. Men så vet jeg ikke hvor mye økningen vil være under el...
Susan Sto Helit Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Tviler på at du vil finne noen tempøkning med øretermometer. Økningen er dessuten veldig individuell, så du må nok regne med å bruke et par sykluser før du finner din egen økning. Det anbefales å måle vaginalt eller rektalt for best mulig resultat. Alternativt under tunga. (Men samme sted hver morgen.) Jeg klarte meg fint med et vanlig digitaltermometer, men jeg har også store og tydelige temperaturendringer. Det anbefales et digitaltermometer med to desimaler.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Takk for svar. Jeg har hørt mye positivt om disse øre-termometerne, men de er tydeligvis ganske så unøyaktige. På 3 målinger rett etter hverandre, varierte det fra 35,6 til 36,5.. Får se om jeg skal gå til anskaffelse av et annet digitaltermometer. Syklusene er jo tydeligvis bare kluss, og jeg kan jo ikke bruke EL-tester som en gal. De koster en formue..
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Følg med på sekretet, og bruk et termometer med to desimaler. For de flest erholder det med temping i munnen, men noen bør tempe i de lavere regioner for å få rett temp. http://www.babyornot.com/ det har du både tester og termometer. Min svingning er normalt på rundt 0.3 grad, med litt slingringsmonn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå