Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Har hatt inseminasjon og føler meg litt øm/sår i eggstokkene mine..... Er det noen andre som har opplevd dette og kan si om det er normalt? Lurer på om jeg må ta en tur til legen. (hørt om så mange som har fått eggstokk-kreft, så jeg er så redd for å få det)
Leo Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Jeg har ikke hatt inseminasjon selv, men jeg har etter hvert vært til ganske mange undersøkelser hvor de "rører" godt rundt der oppe og jeg forstår godt hva du mener med å være øm/sår. Dette tror jeg er helt normalt. Jeg har også merket dette etter å ha tatt eggløsningsfremmende medikamenter og det har vel du også fått i forbindelse med inseminasjonen? Jeg regner også med at du er grundig undersøkt forut for inseminasjonen og at faren for uoppdaget kreft etc. er forsvinnende liten. M.a.o. tror jeg ikke det er noen fare på ferde, men hvis du er engstelig kan du jo ringe legen eller sykehuset og spørre! Får du virkelige smerter og/eller blødninger stiller saken seg selvfølgelig helt annerledes. Da må du søke legehjelp umiddelbart!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Hei du, har akkurat vært til inseminasjon selv, det verker, stikker og gjør vondt. Det har gjort vondt alle gangene (5 ganger) så du har ikke noe å frykte.. Det gjør faktisk ekstra vondt denne gangen. Det var veldig vondt første gang også og da ble jeg gravid men så mistet vi Så jeg håper på at dette er positive symptomer Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå