Gå til innhold

nærhet er det han best liker ved meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten min setter sex og nærhet til meg høyest, er dette egentlig noe å bli "fornærmet" over? når man tenker etter..

burde han ikke egentlig like det å finne på ting med meg, en og snakke med osv, aller best?

Bare lurer jeg..

:icon_neutral:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner egentlig kjæresten din godt jeg, som singel så er det nærheten til ett annet menneske som er størst.

selvfølgelig savner jeg også en å gjøre ting med, finne på ting med og dele livet med, men det er faktisk ting jeg KAN gjøre med andre også, og som jeg kan gjøre alene og dele med andre etterpå.

nærhet og sex får jeg ikke som singel, jeg kan ikke erstatte det på noen måte, nære og gode venner hjelper ikke i forhold til akkurat dette.

og for meg er det viktig, nærheten og kosen man har når man er i ett godt forhold, tror jeg er viktigere en man tenker over.

se på forskning som viser at spedbarn som ikke får hudkontakt er sykere/svakere en spedbarn som blir tatt på og strøket på, hud mot hud.

eldre som får nærhet til andre mennesker på en eller annen måte viser det samme.

det er noe spesielt og ekstra kjært med nærhet, kos og også sex, og så lenge dette er noe man får på en måte man nyter, av sin kjære, så skjønner jeg godt at kjæresten din synes det er det viktigste jeg.

synes ikke det er noe å bli fornærmet over, ihvertfall ikke så lenge dere faktisk gjør andre ting sammen også og du vet han trives med deg ellers også.

hadde sex og nærhet vært det eneste han gadd bruke tid på deg med, DA hadde jeg kanskje lurt litt om jeg var deg, men er det slik da?

Skrevet
hadde sex og nærhet vært det eneste han gadd bruke tid på deg med, DA hadde jeg kanskje lurt litt om jeg var deg, men er det slik da?

nei, vi gjør andre ting også :) vet bare at han setter kosen og nærheten høyest. Jeg synes det hørtes litt rart ut, men er nok ikke så rart likevel anatar jeg.

Skrevet

sett fra min side som singel og hva jeg savner mest, så skjønner jeg ham ihvertfall.

og det er ihvertfall fryktelig viktig, og nok minst like viktig som alt det andre, som også er viktig.

og det sier jo absolutt ikke at han ikke setter det veldig veldig høyt det å finne på ting med deg også, det er nok kjempeviktig det og.

Skrevet

For meg er nærheten og sexen det beste med forholdet også, men for å utdype så mener jeg dette fordi all den kjærligheten vi går å føler på hele dagene liksom får "utløp" når vi koser og har sex.

Vi vet jo at vi elsker hverandre sånn til dagelig, men under kos og sex kan vi liksom føle denne kjærligheten på kroppen og akkurat derfor er dette det aller beste med forholdet. Hadde forholdet vårt vært dårlig, og vi ikke elsket hverandre så mye som vi gjør hadde jeg nok ment at det beste var å ha noen å dele livet med eller noe sånt. Jeg liker å fysisk kunne kjenne på kjærligheten vår noe vi får gjennom nærhet.

Om kjæresten min sa at det beste med meg var nærheten til meg hadde jeg absolut tatt det som et komplement. Det hadde ikke vært like kjekt om han sa at det beste med meg var at han hadde en å se på tv med liksom...

Skrevet

Det er nærheten og kosen som skiller et kjærlighetsforhold fra et vennskapsforhold. (Mener jeg da)

Skrevet

Nærhet er da mer enn fysisk kontakt, han mener sikkert å snakke personlig med deg blant annet når han sier nærhet.

Hva om han hadde sagt det han likte best var å finne på ting med deg da? Hadde du blitt fornærmet fordi han IKKE sa sex og nærhet da?

Skrevet

Som en gjest sa lengre oppe, nærheten og kosen er det som skiller et kjærlighetsforhold fra et vennskapsforhold.

Og nærhet er mer en bare å sitte ved siden hverandre og prate ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...