Annieb Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei! Noen her som har stor rumpe, men er tynn rundt livet?? Jeg sliter med å finne bukser.. De blir enten for trange rundt hoftene/rumpa, eller for vide i livet. Kan jo ikke bare snurpe og snurpe med et belte heller.. ser så dumt ut. Enten tips på type bukse eller rett og slett hvis noen har funnet noen, har noen gode tips til butikker..
Gjest StoreSky Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Har samme problem. Vil også gjerne ha vanlige ben - uten bootcut/sleng!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 HM sine jeans som heter "Original" er fine til de som har litt rumpe men smale i livet . De skal være bootcut, men er smalere enn vanlig så den er mer rett i bena. Veldig fin på! Oasis har og hatt noen modeller som har passet denne formen.
Gjest Rilokiley Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg synes ofte at bukser som er litt høye i livet (men har lave lommer, sånn at det ikke ser helt kjerring ut) passer bra, også har nudie en modell. den er ganske smal i bena (sånn halvveis drainpipes, også har den veldig lave lommer) også tror jeg det er meningen at den skal være litt baggy øverst, men hvis jeg drar den litt opp, så sitter den veldig fint om en litt stor rumpe. Den er til vask nå, så får ikke sjekket det ut. Men carlings har veldig mye forskjellig, og som regel veldig hjelpsomme folk.
Annieb Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Tusen takk for hjelpa folkens.. Da vet jeg hvor jeg skal gå i morra:-) Bare si fra noen andre og, hvis dere har noen tips
Gjest squeeky Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Av alle ting har faktisk Fornarina fått en ny modell for oss med litt former...er litt dyre, men verdt det! Den er høyere på livet enn vanlig(ingen rumpesprekk her i gården nei), og ikke så smal over rumpe og lår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå