Gå til innhold

Går og graver meg ned

Anbefalte innlegg

Gjest 12 feet under, i et stort mørkt
Skrevet

Dette er så flaut at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.

Ok : Jeg har tydeligvis et odørproblem. :tristbla:

Og ikke nok med det, jeg har tydeligvis hatt det lenge, og ingen har sagt noe til meg. Før i kveld. Derimot har de sagt mye til hverandre om det. Jeg fikk vite det i kveld på en svært ubehagelig måte, ved at en full person sa det, og det var nok ikke meningen at jeg skulle høre det.

Jeg er så flau at jeg bare vil forsvinne. Vil ikke tilbake på skolen. :grine::grine: Dette ryktet har nok hengt ved meg en god stund nå, og forsvinner vel ikke med det første.

Når jeg tenker etter, skjønner jeg plutselig hvorfor enkelte har pakket på meg tyggis nå og da, og hvorfor jeg har følt at folk unngår meg. Men jeg fatter ikke. Jeg pusser tennene, gurgler munnskyllevann, bruker tanntråd, tygger tyggis, jeg har til og med begynt å skylle nesen. Jeg er så flau!

Ingen har sagt noe før. Kanskje har jeg stinket i mange år, uten å vite noe? Kanskje har alle mine gamle venner også måttet holde pusten når jeg kommer nær, og snakket om det med hverandre. Men hvorfor har ingen sagt noe? Jeg skjønner det må være kjempevanskelig å si noe, men

Vil flytte :(

:rodme::rodme::grine::grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff, jeg skjønner godt at du har det litt vondt nå. Akkurat dårlig ånde og kroppslukter er av en eller annen grunn forbundet med noe skammelig. MEN! Du kan jo ikke noe for det, og alle kan jo bli "rammet" av det så det er jo ikke noe dårlig "egenskap" kun du sliter med. Du fikk jo høre det på en brutal måte, og det var jo ikke akkurat rette måten å gjøre det på, men jeg vet av erfaring at det er ikke lett å fortelle noen om dårlig ånde eller svettelukt for den saks skyld. (Har gjort det selv). Man vil jo ikke støte noen, men man vil si i fra for å hjelpe personen. Det var dårlig gjort av denne fulle personen (men det var vel da h*n var modig nok til å si det), men du får prøve å se det positive i det. Nå er du klar over det og kan gjøre noe med det. Det virker jo som om du gjør alt riktig med munnhygienen din, men kan du ha problemer med halsen/mandlene? En annen ting som er lurt er å børste tungen, så langt bak som mulig, der samler det seg nemlig bakterier. Noen får acetonånde når de slanker seg, kan det være en grunn?

Uansett, har du prøvd Zinkoral? Det er sinktabletter mot dårlig ånde, fås på apoteket. Dette var bare noen råd og ideer. Ikke tenk på om du har hatt dette i mange år, det har du sikkert ikke, og prøv å ikke tenk for mye på dette selv om det virker grusomt nå. Det går over!!!! Vil bare gi deg en klem :klem:

(Og tenk sånn; ville du sett ned på en person kun pga litt dårlig ånde?) Tror ikke det nei! :)

Skrevet

Sinktablettene på apoteket funker som bare det mot dårlig ånde! :) Så hvis det er det og ikke svettelukt så er du heldig! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...