Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Typen min vil ha analsex, men jeg er redd for å gjøre det. Hva kan vi bruke som glidemiddel? vil ikke gå i sex butikk.. Jeg har hørt du kan ødlegge musklene der...jeg er redd for det. Han sier at han vil gjøre alt og vil helst ikke savne noe som helst. Jeg vet jeg ikke må gjøre det, men jeg vil ikke skuffe ham med å nekte.
Aldebaran Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 du kan vel kjøpe det på nettbutikk... Mange som selger glidemiddel der. Om du er redd for å gjøre det, så burde du heller foreslå at dere venter litt hvertfall. Så du hvertfall kan gjøre deg helt sikker på at du faktisk vil det.
Gjest Very Victoria Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Vil ikke gå i sex butikk? He he he, glidemiddel kan du kjøpe på apoteket.
Ciara Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Altså, hvis du ikke har lyst, da synes jeg ikke du skal gjøre det. Selv om han blir skuffet. Par kan gjøre alt de ønsker for min del, men det må jo være noe begge ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Vil ikke gå i sex butikk? He he he, glidemiddel kan du kjøpe på apoteket. ← Poenget er at jeg vil ikke kjøpe glidemiddel...tenk på hva de bak kassen tenker: "hun skal ha analsex, æsj så vemmelig, for en fæl jente". Da er det nesten bedre å kjøpe på en sexbutikk, for der tenker de sikkert ingenting. Jeg tenker egentlig noe alternativt, noe jeg kan kjøpe som funker like bra som glidemiddel, men som ikke lyser opp hva jeg egentlig har tenkt å bruke det til. Men er analsex farlig?
Ciara Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Man bruker ikke glidemiddel bare til analsex. Dessuten kan jeg love deg at de i butikken ikke har tid eller interesse av å spekulere i hva du skal bruke den til
Labomba_83 Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Poenget er at jeg vil ikke kjøpe glidemiddel...tenk på hva de bak kassen tenker: "hun skal ha analsex, æsj så vemmelig, for en fæl jente". ← Jeg har kjøpt gildemiddel mange ganger på apoteket, og de har ALDRI sett rart på meg eller noe. Og uansett, om de skulle se rart på deg. SO WHAT? Sex er kjempe normalt, og alle gjør det! btw gildemiddel brukes til så mangt, det kan brukes til å sette inn tamponger f.eks. Og det er mye vanligere å bruke gildemiddel til vaginalt enn analt..
orange Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Analsex er ikke farlig. Men husk god hygiene! Han må vaske seg grundig hvis dere skal ha vaginalt samleie etter at dere har hatt analsex. Og gå veldig forsiktig fram og slutt/ta en pause hvis det gjør vondt.
tormi Skrevet 28. september 2006 #9 Skrevet 28. september 2006 Typen min vil ha analsex, men jeg er redd for å gjøre det. Hva kan vi bruke som glidemiddel? vil ikke gå i sex butikk.. Jeg har hørt du kan ødlegge musklene der...jeg er redd for det. Han sier at han vil gjøre alt og vil helst ikke savne noe som helst. Jeg vet jeg ikke må gjøre det, men jeg vil ikke skuffe ham med å nekte. ← 1. Har du IKKE lyst i det hele tatt må du ikke gjøre det KUN for å tilfredstille ham. 2. Har du en viss nysgjerrighet knyttet til temaet - da må du seff gjerne prøve. Bruk masse glidemiddel, god tid, og be han ta det MED ROOOOOO. 3. Dersom du synes det er kjipt å kjøpe glidekrem selv så be HAM gjøre dette. Det er det minste han kan gjøre om du skal oppfylle hans drøm Evt. kan dere bare kjøpe det på nettet. Forøvrig skal ingenting bli ødelagt dersom man er forsiktig. Du har og en god mulighet til å si at du ikke vil bli tatt i 2'ern før han selv er blitt tatt der - men vær forberedt på at han kanskje faktisk sier ja dersom han virkelig ønsker å prøve alt.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Og uansett, om de skulle se rart på deg. SO WHAT? Sex er kjempe normalt, og alle gjør det! Ikke nonner!
Labomba_83 Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Jeg har sagt til kjæresten min at 2'ern er ikke aktuell før jeg blir så slapp i dåsa at han ikke merker noe, eller den dagen jeg kan gjøre det på han.
Nita Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 , eller den dagen jeg kan gjøre det på han. ← Det sa jeg til min ex-samboer også og etter det var anal-sex ikke noen sak hos oss. Og bare for å ha sagt det, har prøvd, syntes det var forferdelig ubehagelig og synes man ikke skal la noen presse en til det hvis man ikke har lyst
Trampe Skrevet 29. september 2006 #13 Skrevet 29. september 2006 Vil du ikke, så skal ingen tvinge deg! Du skal ikke gjøre noe du ikke vil, bare fordi han vil! Om du bestemmer deg for å prøve synes jeg tormi-gjesten over her hadde mange gode tips i lista si.
Gjest Turi Skrevet 29. september 2006 #14 Skrevet 29. september 2006 (endret) .. Endret 2. oktober 2006 av Sissan
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #15 Skrevet 29. september 2006 Om det er en kvinne bak kassen er det 50% sjanse for at hun selv har hatt analsex, uansett butikk. Kanskje med unntak av en kristelig bokhandel, men der selger de heller ikke glidemiddel. Og er det en mann så er det 90% sannsynlig at han ønsker han hadde hatt analsex.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #16 Skrevet 30. september 2006 Olivenolje, og lignende matoljer funker like bra som glide middel, og dama i kassen på Rema tror bare du skal lage en salat:-)
S10nemor Skrevet 30. september 2006 #17 Skrevet 30. september 2006 Sier bare en ting jeg: Har du ikke lyst så lar du være!!!!!!!!!!!!! Og til gjest: Tror IKKE at 50% av alle kvinner har gjort det!
Gjest Tweek Skrevet 30. september 2006 #18 Skrevet 30. september 2006 Min somboer vil å prøve det, men jeg er usikker. Han sier han ikke vil hvis jeg ikke vil. Syntes kjæresten din skal respektere valget ditt. Og dere kan jo lese om det, hjelper kanskje Men ikke gjør det hvis ikke du er sikker uansett.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #19 Skrevet 30. september 2006 Mitt største ønske er å se typen min ha analsex med en lærhomse og han vil jo heller ikke skuffe meg så vi skal gjøre det neste helg. Jeg vil ikke savne noe her i livet jeg heller og er glad for at jeg har en partner som skjønner mine behov. Glidemiddel kjøper vi på apoteket selvsagt.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 Tja, tror den beste vrien overfor menn som maser om analsex, er å si at da får han prøve det først, så får dere se. Dersom han selv ikke vil ha noe opp i rumpa, kan han sannelig ikke kreve det av deg heller! Men dersom han skulle gå med på å prøve det, kommer han til å få seg mange overraskelser kan jeg love deg. Å få seg noe opp i analen kan nemlig være veldig godt for en mann og kan bringe ham til nye høyder. Så får både du og han erfaring med hvordan det føles å være 'på den andre siden av bordet', det er erfaring som kommer godt med for dere begge om du skulle ha lyst til å prøve det etterpå, så vet han hvor forsiktig han må være og hvordan det føles. Dessuten får han også erfaring med de ulempene som dessverre også forekommer med analsex, og da vet han bedre hva han egentlig krever av deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå