Gå til innhold

Høye sorte støvletter med "brettet" kant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har sett et par sorte støvletter med litt høyde på hælen og en nedbrett øverst? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tv2 har reklame på slike..trordet er din sko.

De har ikke høyde på hælen....

Skrevet

Du kan sikkert spørre Jack eller Sabeltann hvor de har kjøpt sine.................

Skrevet
Unnskyld.

:ler:

tror jeg har sett noen på Grænsen skotøimagasin, men om det er Sabeltann sine er høyst uvisst..!

Skrevet

Jeg har kjøpt meg slike støvletter idag på Bianco, de har hæl er sorte og selve støvletten er høy (når helt opp til kneet), brettet kant øverst som kan brettes opp etter ønske. De kostet 700 kr :) veldig gode så langt! :hjerter:

Skrevet
Du kan sikkert spørre Jack eller Sabeltann hvor de har kjøpt sine.................

MÅ du kommentere alle tråder her inne på den måten bare fordi du ikke selv liker det?

Jeg fatter ikke hvorfor folk føler behov for å svare i tråder når de ikke har noe å bidra med i forhold til hva trådstarter spør om.

Skrevet
MÅ du kommentere alle tråder her inne på den måten bare fordi du ikke selv liker det?

Jeg fatter ikke hvorfor folk føler behov for å svare i tråder når de ikke har noe å bidra med i forhold til hva trådstarter spør om.

Vel, ikke alle som forstår at det er en trend nå, glad jeg har tatt vare på mine støvletter fra i tidlig vår, to par av mine har "brettet" kant øverst. :)

Skrevet

Jeg har og veldig lyst på et par sorte støvletter med brettet kant.

Jeg så noen avbildet i Costume, fra Fornarina? husker ikke.

De var leeeekre.

Skal sjekke ut Bianco jeg og :)

Skrevet

jeg kjøpte mine på din sko.

2 cm hæl. det holder. skal kunne bruke dem litt ofte ;)

Skrevet
Er det noen av dere som har sett et par sorte støvletter med litt høyde på hælen og en nedbrett øverst? :)

KJøpte mine på Din Sko jeg. Helt opp til kneet i skinn, bitteliten hæl....nesten helt flat!

Synes de er sexy! Billig, sikkert ikke beste kvalitet da...=)

Skrevet

Enig, hvorfor bare spre eder og galle på velvære,klær.... dra deg til en annen del av forumet da vel.

Skrevet
Enig, hvorfor bare spre eder og galle på velvære,klær.... dra deg til en annen del av forumet da vel.

Nå må dere være litt greie, da. Hun ba jo om unnskyldning etterpå. Jeg synes kommentaren i grunnen var litt morsom, jeg.

Skrevet
Nå må dere være litt greie, da. Hun ba jo om unnskyldning etterpå. Jeg synes kommentaren i grunnen var litt morsom, jeg.

Jeg også! Men enkelte er jo litt hårsåre...

Jeg kjøpte sånne støvletter da jeg var i Japan for 3 år siden! ALLE gikk med dem der, og med min str. 39-40 var det såvidt jeg fikk tak i noen i str. LL! :ler:

Synes de er skikkelig kule - bare synd at mine er helt slitt i stykker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...