Gjest Gjest_Blue_* Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Har aldri brukt sminke så jeg er helt grønn på dette. Problemet er at jeg har blå områder rundt øynene som jeg gjerne vil dekke over med noe, men vet ikke hva. Hva er det som kan brukes til det? Takk for alle hjelpsomme forslag!
Gjest Blanca Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Helena Rubinstein Magic Concealer er den beste til å dekke mørke områder under øynene. Dette er en dekkende krem som du påfører i et tynt lag med fingrene og toner forsiktig utover. YSL Touche Eclat (såkalt tryllepenn og et av de mest solgte produkter i verden) er også god, men M.C dekker bedre.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Takk for tips! Hvor kjøper jeg dette og hvor mye koster herligheten?
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 (endret) De har den på Esthetique! Den er kjempefin på mørke ringer og rødheter. Endret 27. september 2006 av Tanita
fargegla82 Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Takk for tips! Hvor kjøper jeg dette og hvor mye koster herligheten? ← Dyr men drøy!230 kr må du gi f den på parfymeri som E. som er nevnt over her..Kjøper en på nett(f eks strawberrynet.com) er den din for 150kr.Ska snart kjøpe den selv i nyanse 2 som passer de fleste m nordisk hud.Har lenge vært godt fornøyd m biotherm sin "forget it" som også er en dekkende krem(concealer),men HR skal ha enda bedre dekkeevne",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå