Meaty Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg synes grønn Imsdal med pære og ingefær smaker fortreffelig, men liker variasjon og gikk glad og lykkelig på butikken for å prøve den nye gule med sitron og agurk. Det skulle jeg IKKE ha gjort! Jeg har fortsatt brekningsfornemmelser når jeg tenker på hvordan den smakte. Jeg kan tenke meg at det er sånn vann fra en oppvridd, gammel agurk smaker. Den med pære og ingefær smaker jo ikke ingefær men denne her smaker altså ikke sitron. Anbefales ikke! Jeg lurer likevel på om det er noen som faktisk synes at denne er god?
Gjest Catwoman Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Den med pære og ingefær smaker da både pære og ingefær?! Har ikke smakt dne nye, men syntes dne hørtes spennende ut, så jeg tenkte jeg skulle prøve. Men ellers er jeg mest glad i Olden sine varianter - spesielt den med markjordbær
Arkana Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg liker ingen av disse "vann med smakstilsetning", men smakte denne fordi samboeren min kjøpte den, og den var like fæl som alle de andre. Han synes forøvrig den var god.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg elsker vann med sitron, men denne med agurk var skikkelig vond!
Malama Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Vann med sitron kan jeg jo tenke meg, men med agurk også, nei da velger jeg å stå over. Drikekr rent vann jeg. Men ettersom jeg ikke hr smakt, så burde jeg vel ikke svare heller nei...
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Jeg synes vann med agurk (ordentlig agurk) kan være godt om det er varmt og jeg er tørst... Men det blir fort litt "feil" smak - om agurken er litt bitter eller den har ligget litt lenge i vannet og blitt "gammel og oppvridd" som det nevnes her. Har ikke smakt imsdalen.
tuji Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Jeg klarte å drikke den, men godt var det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå