Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hvor lang tid på forhånd bør brudekjolen hentes? Er 11 mnd lang tid?
Leyla77 Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hadde ikke jeg turt. Tenk på eventuell brann eller innbrudd i heimen Jeg henter min kjole ca 2 uker før bryllupet, den er da helt ferdig tilpasset.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Hørt om ei som henter brudekjolen i denne uka og skal gifte seg i midten av august neste år.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Jeg hadde min hjemme et år før jeg. Men leverte den inn igjen 1 mnd før bryllupet for tilpassing. Siste tilpassing var 2 dager før bryllupet - da tok jeg den med og hang den hos frisøren...
Gjest Gjest_Victori@_* Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Jeg har kjøpt brudekjole allerede, og den måtte jeg ta med meg der og da. Hadde ikke noe valg. Og jeg gifter meg ikke før om 9 mnd. Synes det er greit å kunne ta den frem innimellom og titte litt på den. Så har jeg også muligheten til å prøve den når det passer meg, for å se om tilbehøret passer. Er vel ikke noe fasitsvar på når den skal hentes. Gjør det som føles riktig for deg!
*Emma* Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Jeg kjøpte kjole i februar og skal gifte meg i mars neste år. Kjolen henger fortsatt i butikken. Jeg regner med jeg drar tilbake etter nyttår engang og prøver den igjen for "eventuell tilpassing" også henter jeg den noen uker før bryllupet.
flickan Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Hadde ikke jeg turt. Tenk på eventuell brann eller innbrudd i heimen ← Ved brann og innbrudd er det andre ting jeg bekymrer meg mer for enn brudekjolen tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå