Angel2006 Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hei, er det noen som har sett hele sesong 2 og begynt på sesong 3 ??.. Jeg har det, og må si jeg ble bare mer og mer hekta utover sesong 2. Er noen kjempebra episoder, særlig en dobbel episode hvor det er mye drama. Og slutten på sesong 2 er bare SÅÅÅ spennende. Dette er min favorittserie enn så lenge
Malou Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Grey's Anatomy er min absolutte favorittserie også. Jeg har sett de to første episodene av sesong 3. De sendte jo feil episode i Canada, episode 2 istedet for 1. Gleder meg til fortsettelsen. Jeg har fredagskveldene planlagt for lang tid fremover. Husk å merke tråden med spoiler hvis du skriver noe om det som skjer i 3 sesong sånn at vi ikke ødelegger for de som følger serien på TV2.
Shoegal Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Å, er sesong tre i gang i USA?! Jippi jippi!!
Jerle Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Er sesong 3 igang i USA? Skynder meg å laste ned, er helt hekta
Gjest Revenka Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 jeg har akkurat begynt å se på det, og er på episode 16 i sesong 2. Samboeren har lastet ned 2 episoder i sesong 3 til meg. I love it! Utrolig rart, vet jo at det er skuespill, men man blir jo så glade i rollefigurene
Malou Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Det at man får et forhold til rollefigurene, og på en måte blir glad i dem, er som oftest hovedårsaken til at jeg blir hektet på en serie. Man bare må jo vite hvordan det går med dem. Bortsett i fra en serie som Lost da, der man også gjerne vil vite hva i ******* det er som foregår på den forbannende øya... Et pluss med Grey's for meg er helt klart musikken. Har fått mange nye favoritter siden jeg begynte å se den i våres.
Shoegal Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Et pluss med Grey's for meg er helt klart musikken. Har fått mange nye favoritter siden jeg begynte å se den i våres. ← Samme her! Så nettopp første episode av sesong tre. Vanvittig bra
Wonderwoman Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Å jeg er totalt avhengig!!!!!! Gleder meg bare til tirsdagskvelden, og synes at en episode går altfor fort. Vil bare ha mer, mer! Det morsomme er at jeg nesten aldri ser på tv ellers. Men denne serien er et must hver eneste uke Har ikke lyst å laste ned neste sesong, for hva gjør jeg når jeg har sett alt? Deppe, deppe La oss håpe den blir evigvarende
Malou Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Har nettopp sett promo for episode 3, sesong 3 på YouTube. Gleder meg til fredag kveld! Endret 2. oktober 2006 av Malou
Gjest Solsikke Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg fikk låne alle episodene fra sesong 1 og 2 av en vennine, og har til tider sett flere episoder om dagen de siste ukene! Lastet ned episode 1 og 2 fra Sesong 3 sist uke, og gleder meg til neste episode som kommer til fredag! Jeg har blitt hekta, og jeg som aldri har likt sykehusserier en gang. Rollefigurene er jo bare så sjarmerende
Malou Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg husker nøyaktig hvor lang tid jeg brukte på å se de episodene som da var tilgjengelig av sesong 1 og 2, men så mye mer enn en måneds tid var det nok ikke, så jeg så også tidvis flere om dagen. Tror nok det er bra at jeg ikke har tilgang til mer enn en episode i uka nå for å si det sånn. Jeg pleier heller ikke å se på sykehusserier, men jeg har falt totalt for denne serien. Endret 3. oktober 2006 av Malou
Gjest Solsikke Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, ja, det ble en del sene kvelder når jeg skulle se alle episodene, siden jeg "bare" måtte se en til, og en til... Gleder meg til neste episode!
Gjest Revenka Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, ja, det ble en del sene kvelder når jeg skulle se alle episodene, siden jeg "bare" måtte se en til, og en til... Gleder meg til neste episode! ← Samme her. Så sesong 1, 2 og to episoder av 3. på under en uke. Noen som har lite å gjøre Men man blir hekta totalt!
Malou Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Samme her. Så sesong 1, 2 og to episoder av 3. på under en uke.← Puh, så var visst ikke min måned så ille allikevel. Endret 4. oktober 2006 av Malou
Cilla Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 Er det bare 9 episoder i sesong 1 og nesten 30 i sesong 2?
mee mee Skrevet 5. oktober 2006 #16 Skrevet 5. oktober 2006 jeg driver å laster ned noen eps som jeg har gått glipp av fra sesong 1. Greys.Anatomy.s01e01-09 Season 1 er dette sesong 1 episode 1-9?
Malou Skrevet 5. oktober 2006 #18 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er det bare 9 episoder i sesong 1 og nesten 30 i sesong 2? ← Ja det stemmer, det er 9 episoder i sesong 1 og 27 i sesong 2. jeg driver å laster ned noen eps som jeg har gått glipp av fra sesong 1. Greys.Anatomy.s01e01-09 Season 1 er dette sesong 1 episode 1-9? ← Ja det vil jeg tro. Endret 5. oktober 2006 av Malou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå