Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor ikke sammen da.

Nå er det 2 uker siden vi har sett hverandre pga. innlevering og presentasjon av fagoppgave i en mastegrad som hun har jobbet med. Vært mye jobbing med dette og derfor har det ikke vært rom for å treffes. Når vi endelig først treffes prøvde jeg å forføre henne (kline, berøre osv), men til min store skuffelse møtte jeg heller en kald skulder. Hun var sliten, trøtt og alt det der. Sa rett ut at hun ikke var noe tent, men hun sa jeg at hun synes jeg er veldig deilig osv. og at det ikke var noe med det å gjøre.... Jeg vet ikke hva jeg ska trur jeg da. Er jo ikke litt nedtur for meg å prøve mitt ytterste for å få henne kåt, så går det ikke... Da føler jeg meg litt mindreverdig og får dårlig selvfølelse. Sa ikke dette... Jeg vet jo hva som foregår oppe i hodet henners, jeg må jo ta henne på ordet. Hun er sliten......

Hvorfor skal det være så vanskelig? Hvorfor kan ikke dere kvinner bare være som gutter og kjøre på. Det blir jo deilig uansett selv om man i utgangspunktet kanskje ikke har så veldig lyst? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriveleif:

* Er jo litt nedtur for meg å prøve mitt ytterste for å få henne kåt, så går det ikke...

* Jeg vet jo ikke helt hva som foregår oppe i hodet henners, jeg må jo ta henne på ordet. Hun er sliten......

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hvorfor skal det være så vanskelig? Hvorfor kan ikke dere kvinner bare være som gutter og kjøre på. Det blir jo deilig uansett selv om man i utgangspunktet kanskje ikke har så veldig lyst? Eller?

Nei. Sex når man er dødssliten og sex når man er i form kan ikke sammenlignes. Sex er i hvert fall ikke noe jeg har lyst til når jeg nesten går i søvne.

Skrevet
Nei. Sex når man er dødssliten og sex når man er i form kan ikke sammenlignes. Sex er i hvert fall ikke noe jeg har lyst til når jeg nesten går i søvne.

Selv om det er 3 uker siden sist ???

Skrevet (endret)

Har prøvd å ha sex når jeg egentlig ikke hadde lyst, men det gjorde bare ting enda verre, fikk enda mindre lyst etter det. Og da har det ikke vært noe digg, nei.

Men ja, det hadde vært praktisk om vi/jeg bare kunne kjøre på. Hadde det bare vært så enkelt. :)

Jeg forstår veldig godt at lysten synker i perioder når man er sliten. Hva med deg, opplever ikke du det?

Endret av Pax
Skrevet
Selv om det er 3 uker siden sist ???

Hø, er man gørrsliten er ikke 3 uker så mye, dessverre.

Skrevet

Hvis det har vært mye stress og slikt og dere ikke har sett hverandre på 3 uker på grunn av dette. Så ser jeg ikke noe grunn til hvorfor hun skal lyge om at hun er sliten. Og skjønner godt hvorfor hun ikke vil... I slike perioder så trenger man mer kos, men selvsagt er nok dette veldig frustrerende for gutten.. MEn er man tålmodig vil man nok få det man vil ha til slutt :P

For meg så er det tre tilstander:

Ikke vil - da går det ikke for meg å ha sex, da blir det ikke bra uansett

Nøytral - kan ha sex uten at jeg var kåt til å begynne med, kan bli bra og ikke bra

Vil -> sier seg selv

Det var vel svaret på om man ikke kan ha sex uansett om man ikke vil...fordi det vil bli bra etterhvert...

Skrevet

Dere har ikke møttes på tre uker pga mastergradoppgave og diverse som har krevd mye jobbing av henne. Da er hun sannsynligvis fullstendig utladet og har mest lyst til å sove fram til jul. Lysten på sex kommer nok tilbake skal du se.

Jeg skjønner godt at du har lyst på henne og det gjør nok hun også, men noen ganger er man bare sliten. En annen gang kan det være deg. Og å være i et forhold vil innebære at man noen ganger er sliten eller ute av form, det trenger ikke å bety verdens undergang om man ikke får det 100 % som man vil hele tiden. Kanskje hun er mer opplagt i dag?

Skrevet

Kom plutselig til å lure på noe: finnes det tilfeller der et par har hatt sex i søvne? Jeg mener der begge to faktisk i søvne har gjort det sammen. Det hadde vært en artig måte å våkne på ... eh, kanskje ...

Gjest Rilokiley
Skrevet

Jeg kan kjenne meg litt igjen i jenta di:

Når man ikke har sett hverandre på lenge, så er det kanksje ting man har mere lyst til enn å pule. Jeg trenger å snakke litt, og kose litt, også kommer sexen etterhvert. Trenger å føle at det er andre ting enn sexen som har vært savnet etter de to ukene. Ja, rett og slett litt bekreftelse.

Nå er det jeg som trenger mest sex i forholdet mitt, men i starten var begge altid klare. I starten av forholdet var vi ikke så mye sammen pga han var i millitæret, og da var det litt irriterende at med en gang vi møttes skulle vi rett på pulingsen. Så selv om jeg hadde lyst, så var det andre ting jeg hadde større behov for.

Skrevet
Kom plutselig til å lure på noe: finnes det tilfeller der et par har hatt sex i søvne? Jeg mener der begge to faktisk i søvne har gjort det sammen. Det hadde vært en artig måte å våkne på ... eh, kanskje ...

Jeg og kjæresten min har sånn halvveis gjor det i søvne. Ikke hatt sex, men onanert hverandre :P Våkna mitt på natta hvor vi holdt på ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...