Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Er det noe å gjøre med senger som knirker? Det er en smijern sprinkelseng.. Jeg tar i mot alle tips
Gjest knirk Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Passe på å etterskru muttere hele tiden. Er det plast på mutterne? Jeg kjøpte smijernsseng til min datter og der var det med plastgjenger til mutterne, og den sengen knirker ikke, mens jernsengen til gutten knirker og der var det ikke noe plastgjenger. Det er iallfall min teori, teknisk som jeg er.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 smøre gjengene og legge stoff som tar bort friksjon mellom delene der det er mulig?
Gjest Min seng... Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Min seng knirket no fryktelig. Det er en seng av tre. Jeg begynte å feilsøke, se etter alle deler som ikke hang helt sammen.... Det viste seg at sengestolpen ikke gikk helt inntil stolpen som bandt sammen sengegjerdet? altså den delen ved bena. Det endte med at jeg stakk inn en litt stor spiker mellom plankene og knirken tok slutt. Ikke mye gøy å høre knirking bare du rører på deg...... Vet ikke om det hjelper deg noe men......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå