Gå til innhold

Fotograf i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss :sjarmor: til sommeren, og er allerede i full gang med planlegging.

Lurer på om noen har noen positive/negative erfaringer med de ulike fotografene i Bergen? Hva er normalt å betale for en slik "session"?

- Lillebrud

Videoannonse
Annonse
Gjest minnimy ii
Skrevet

hei velkommen

vi skal også gifte oss til sommeren jeg har sett litt rundt og forhørt meg ang priser.

de jeg har hørt som er veldig bra og dyr er brun og petter solheim.

kristin og steinar har ok priser

valget jeg står mellom er hanne solheim og sima.

hanne tar 3000 i grunnpris

500 for brudepike/svenn

500 for forlover

1000 for ute bilder

750 for svart/hvit

sima tar 4500

da er alt det over inkl.

prisene hos fotograf jeg har snakket med ligger på ca 3000-10.000

lykke til

Skrevet

Jeg brukte Brecht foto da vi gifta oss. Han er kjempeflink - og vi hadde noe morsomme timer i studioet hans. Du finner hjemmesiden og noen av bildene hans her: http://www.brechtfoto.no/ Han holder til i Salhus, det tar fem minutter å kjøre fra Ikea til studioet hans.

Han tar litt annerledes og spesielle bilder hvis du ønsker det, mer tradisjonelle hvis det er det du helst vil ha.

Er ikke sikker på prisene hans, men han er billigere enn de fleste og i tillegg får dere bildene på CD så dere kan få dem kopiert der dere måtte ønske. Vi brukte en av de vanlige fotobutikkene på nett og fikk kjempefine takkekort for en brøkdel av prisen i forhold til de man kjøper gjennom de fleste fotografer,

Gjest Gjest_Nygift_*
Skrevet
Jeg brukte Brecht foto da vi gifta oss. Han er kjempeflink - og vi hadde noe morsomme timer i studioet hans.

Signerer denne! Vi er veldig fornøyd med bildene fra bryllupet vårt. I vårt tilfelle kom han dit vi hadde festen. Betalte kun 500 for det, og det inkluderte også et møte samme sted en uke før bryllupet for å avtale detaljene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...