Gå til innhold

Hva er det som skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest piskedasken
Skrevet

I helgen var jeg på fest med en fyr jeg har hatt interesse av i lengre tid, men nå hadde jeg innstilt meg på at dette var umulig. Jeg fortalte han om hva jeg tenkte for en lang tid tilbake, men han gav først en del mixed signals for så å bli sammen med en annen jente. Forholdet varte ikke lenge, og jeg var en glad fisk.... selvom det ikke gjorde min situasjon noe annerledes. :ironi:

Så etter dette brukte jeg en del tid på å "skru av" følelsene mine... MEN da i helgen, så var han meget beruset. Han begynte å klemme, og kysse meg på kinnet gjentatte ganger. Stod og strøyk meg på ryggen og var generelt veldig kosete. Også hjalp jeg han med å tørke opp noe greier også sa jeg "Ja du vet, jeg er jo hyggelig" så svarer han mens han klemmer meg "Det er ikke alt du er"... Han har aldri vært på denne måten før, selvom det har vært flørting frem og tilbake.

Hvordan ville dere tolket dette? Jeg vil ikke legge noe i det da det har gått så skeis tidligere, men jeg merker jo at mine følelser bare var lagt på vent.. Det dumme nå er at han har kjæreste igjen, men hun var ikke med på fest :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forstår ikke helt problemstillingen da jeg aldri i verden hadde hatt med en så respektløs mann i gjøre.

sikt litt høyere da menneske!!!

han behandler damer som dritt og denne "mannen" har du følelser for?

umodent fjolls er det han er. sikt høyere og finn deg noe bedre. forstår ikke hva slags følelser en sånn "mann" kan vekke i noen jentes øyne.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Vent til han er edru før du gjør deg noe mening om hva han føler for deg er mitt råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...