Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Lurer på om jeg bør vaske taket her? Vi har downlights i hele leiligheten. hvordan gjør jeg det da? Vi har bodd her i 2 år og aldri røyka inne. Taket ser helt fint ut. Holder det å tørrmoppe? Hvis ikke, hvordan gjør dere det? Med skaft eller håndvask?
Bobeline Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg vasker tak i leiligheter jeg flytter fra, og leiligheter jeg flytter inn i. Det er bare en vanesak for meg. Jeg håndvasker taket, jeg er ganske høy og rekker vanligvis opp. Noen ganger har jeg brukt skaft (skaft med svamp), eller stol til å stå på (når jeg ikke er høy nok). Når jeg bodde hjemme, vasket vi tak og vegger en gang i året. Og vi bodde i et røykfritt hus. Endret 27. september 2006 av Bobeline
Kvist Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Jeg mopper taket Men ikke bare tørrmopp da, bruker en sånn fuktig microfibergreie... og den blir møkkete, selv om taket ser fint ut...
Lenemor Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Jeg mopper både tak og vegger. Får vasket mye på liten tid. Slipper å klartre opp på stoler/ gardintrapper ol. Bruker vann og ajax jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå