Gå til innhold

Telefonselgere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom jeg ikke ønsker telefonsalg har jeg reservert meg mot dette. Alikevel er det en god del som ringer alikevel :frustrert:

Og de ringer anonymt. Dobbelt :frustrert::frustrert:

Dette er vel noe de fleste har opplevd, og i går opplevde jeg noe nytt. Ikke salg, men markedsføring.

Tok røret, og der bablet en fyr i vei. Skjønte jo fort at det faktisk var en maskin i andre enden. Og la på.

Omtrent 10 minutter etterpå skulle jeg bruke telefonen. Og gjett hva? Han bablet i vei og stilte spørsmål enda :frustrert:

Nesten 20 minutter etter at jeg ble oppringt ble linjen brutt. Min telefon ble altså ufrivillig holdt opptatt i nesten 20 minutter. :sur:

Noen som har opplevd lignende? Og kan dette være lov da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg ikke vært borti.. Synes det hørtes helt rar ut, rart det skal gå ann og holde linjen opptatt etter du har "brutt" linjen...

Skrevet

Trodde ikke telefonselgere hadde lov til å ringe fra ukjent nummer....uansett, jeg tar aldri telefonen hvis jeg ikke kjenner nummeret. Er som regel en selger da :plystre:

Skrevet
Dette har jeg ikke vært borti.. Synes det hørtes helt rar ut, rart det skal gå ann og holde linjen opptatt etter du har "brutt" linjen...

Så lenge ikke den som ringer bryter linjen blir det ikke brutt.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Det er helt "på trynet". Om du klarer å finne ut hvilket firma det er, burde de fått en klage. Om det i det hele tatt går inn er et annet spørsmål. Virker som en del sånne firmaer er ganske skruppelløse.

Skrevet

Ja det er helt på trynet, og utrolig frekt. Det kunne jo hende noe prøvde å få tak i meg eller jeg skulle ringe en viktig samtale. Selv om de fleste har alternativ i mobil er det ikke alle som har det.

Neste gang det skjer skal jeg nok merke meg nummeret å anmelde det. :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...