Gå til innhold

Hvor finner jeg 80 cm bredt hvitt garderoneskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et hvitt garderobeskap som er 80 cm bredt, maks 2 meter høyt. Det skal ha bare hyller, ikke noen garderobestang.

Finner ikke noe i IKEA-katalogen som passer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket på IKEA? Der får du helt sikkert tak i det. Også kan du selv bestemme hva slags "innmat" du vil ha. :)

Skrevet

Glemte å si at det helst skal være billig, skal stå i kjelleren så det trenger ikke være superlekkert.. hehe

Skrevet

Jeg fant ikke noe der som går inn, høyden på IKEA-skapene er 201 og takhøyden vår er ikke 201... Mulig vi må sage av sokkelen om vi ikke finner noe lavere

Skrevet

Det var jo utrolig sløvt av meg!! Så ikke at du allerede hadde sjekket ikea.. :sjenert:

Skrevet

Hmm.. Hvis de allikevel skal stå i kjelleren, hva med å kjøpe helt enkle, åpne hyller, og fylle hyllene med oppbevaringsbokser til klærne?

Skrevet

Vi skal ha det og, men vil også ha ett tett skap :)

Men jeg skal sjekke Jysk...

Skrevet

jysk i lillestrøm har ikke noe sånt.

i allefall som jeg kunne se.

De skapene jeg så der var enten begge deler eller kun med hengekrok

Hva med en diger kommode?

men du vil kanskje ha hyller og ikke skuffer

Skrevet

Ville helst ha skap helt til taket så jeg får utnytta plassen så mye som mulig, det er i vaskerommet i kjelleren, skal brukes til oppbevaring av ting og tang. Og av en eller annen grunn blir det stadig mer og mer ting og tang som trenger å oppbevares....

Skrevet

merklig det der ja...

det samme fenoment skjer her også :klø:

• 5 måneder senere...
Skrevet

Fortsatt ingen som har sett ett 80 cm bredt garderobeskap?

*sukk*

Det må da finnes..!?!?

Skrevet

Hva med å tenke litt utradisjonellt?

I vår garderobe som vi har oppe på loftet under skråtaket brukte jeg kjøkken skap (fra IKEA). Kjøkkenskap kan fås i mange høyder og størrelser (og dybder), det er heller ingen problem å montere garderobestenger fra IKEA garderobeløsninger i disse.

Skrevet

Ja, kanskje vi må det. Har allerede kjøkkenskap på badet, så vi er ikke redde for å tenke utradisjonelt *ler*

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Vi ender nok opp med Aneboda vi også ja, for jeg finner ikke noe annet.

Fargen er ikke så viktig, er jo vaskekjelleren, men det hadde nå vært finest med hvitt da *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...