Gjest HR Color Clone Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Noen skal kjøpe med Color Clone fra taxfree til meg, men jeg har ikke fått sett på fargene. Til vanlig bruker jeg Kanebo i fargen true beige (nr 3?). Huden min er ganske lys, med litt varm lød. Hvilken color clone skal jeg bestille?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 jeg har bisqit,men vikk kjøpr shell eller natrual np ,når det går mot vinter. sjekk fargene på siden deres.
Gjest Deception Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Biscuit finnes ikke på tax free. De har generelt dårlig fargeutvalg i Color Clone, både på Gardermoen og ellers.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Nå har jeg sett på HR sidene. Stemmer det at 12 Almond er lys og litt gulaktig? Og 14 Neutral er nøytral? Er litt redd for å få for rosa farge, siden det blir helt feil på meg. Det kan jo hende de er å få tak i på taxfree i Tyskland.
Gjest Tania Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg sett på HR sidene. Stemmer det at 12 Almond er lys og litt gulaktig? Og 14 Neutral er nøytral? Er litt redd for å få for rosa farge, siden det blir helt feil på meg. Det kan jo hende de er å få tak i på taxfree i Tyskland. ← Jeg har Almond og den er lys m/gul undertone, men det er vel best at du sjekker den ut i parfymeriet og ser om fargen passer deg. Litt dumt om det blir helbom da.
Gjest Deception Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Dessuten må du sjekke om HR er tilgjengelig på den aktuelle flyplassen, merket selges nemlig ikke overalt i Tyskland. Neutral er nok, som navnet sier, nøytral eller mot kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå