Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg blir gæren! I en uke eller mer har den logget seg av og på og av og på hele tiden! Enten er det dataen som er gal, ellers er det LOS som svindler meg. MSN er av og på også, og jeg kan ikke bruke KG og MSN samtidig, da klikker det. Winamp får jeg heller ikke lov å bruke (takk gud for at media player ennå funker) og jeg prøvde å gå inn på siden og laste det ned på nytt, men neidadu! Ikke mulig! Ikke har jeg virus heller! Jeg er så lei av sirup-pc, og det er nesten kun på KG den er sånn! Hva er dette for svineri!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Åårh jeg mente ikke
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Sjekk for spyware. Hvis du kun har sjekket med ett virus program, sjekk med ett til. Ofte finner det ene noe det andre ikke finner og omvent. Man vet aldri.
Gjest prestekrage Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Sånn er maskina mi også om dagen. Har kjørt både virus (avast) og spy (Ad- aware) uten at det har bedret seg. har også gjennoppretter pc'n 14 dager bakover i tid... Noen som har tips på fler anti- spy/-virus program (gratis- lovlig)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå