miss idaho Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Min sønn blir 4 år og hvor mange bør vi invitere i bursdag og har dere noen forslag til aktiviteter og hvor lenge bør selskapet vare? Mange spørsmål, men det blir første feiringen med barnehagebarn tenkte vi.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hvor mange varierer jo litt etter hvor mange som er aktuelle å invitere. Vi har vanligvis hatt ca 8 stk (tilsammen) i bursdag, men jeg hører om de som har 15-20! Vi har ikke brukt å ha så mange leker og slikt, da de egentlig klarer seg veldig fint på egenhånd. De liker å leke med andres leker - og er opptatt med det. Vi har brukt å ha fiskedam med godteposer mot slutten av feiringen. Det er alt. Vet ellers at mange bruker å ha "flasketuten peker på" i forbindelse med gaveoverrekkelsen. Da får alle se hva bursdagsbarnet får - så det er jo en fin lek. Selskapet bør vare i 2 timer. Det er nok for store og små. Mye av tiden går med til pølse + kake spising. De får litt tid til å leke, og rekker ikke å gå lei. Bursdager som varer lenger bør man vente med til de er større (fra fem-seks år). Lykke til!
Gjest lilletroll Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 To imer og maks ti barn vil jeg si basert på mitt eget barns 4 års feiring i fjor...(men vi lærte ikke vi altså, og hadde enda flere barn i år...)
Lykkelig eks-frue Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Min 4-åring skal denne gangen feire sammen med en venninne. Så nå skal vi ha 39 barn i bursdagsselskap. Skal ikke ha det inne for å si det slik Vi skal ha selskap i 2 timer. Serverer enkel fingermat som de fleste unger liker. Har litt forskjellige leker på stasjoner, siden det er så mange. Skal jo ha hjelp av flere voksne Vi avslutter med skattejakt der ungene får hver sin pose. Posen vil ikke inneholde tradisjonelt godteri, men klistremerker og noen kjeks og rosiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå