Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Hva er deres erfaringer med Blink tjenesten? Vurderer å registrere meg, bruker dere deres ekte navn i kontoopplysningene?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Var på Blink i halvannet år. Fikk mange nye venner og morsomme stunder. Selvfølgelig litt av hvert også der, men det er det overalt. Jeg brukte ikke mitt eget navn i profilen, men i mail til de jeg etterhvert ble kjent med. Og best av alt - jeg fant kjæresten min der inne. Vi har nå vært sammen i halvannet år, og har det utrolig godt sammen Er nå kun inne på Blink sporadisk, men jeg kan absolutt anbefale stedet - jeg stortrivdes iallefall Lykke til:)
*Butterfly* Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Er medlem der, men er der sjeldent.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Har blink, men ikke for å bli kjent med andre, bare for å holde kontakt med folk jeg kjenner fra før og for "gøy". Bruker det ikke noe særlig, men sjekker innom en del.
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Jeg er der. Pleier å snoke på alle andre, og så holder jeg kontakten med en del via blink
Samantha Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Eg er der ganske masse. Held kontakta med gamle kjente, snokar litt på folk og sånt. Brukar det ikkje til sjekke-plass egentlig. Men har faktisk blitt kjent med en fyr der Hadde navnet mitt på framsida der før, og har bilde av meg sjølv der, så eg er ikkje anonym. Likar Blink eg!
Gjest bente85 Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Er medlem der, men jeg bruker det veldig lite.
SunAndMoon Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Har blink, men ikke for å bli kjent med andre, bare for å holde kontakt med folk jeg kjenner fra før og for "gøy". Bruker det ikke noe særlig, men sjekker innom en del. ← Samme her... jeg oppgir navn osv til blink - men er kun start.no som har denne informasjonen. ingen andre som får tak i disse personlige opplysningene. Jeg har heller ikke navnet mitt som nick...eller nevnt navnet mitt der
Gjest Tweek Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 (endret) Da jeg var 16, brukte jeg det mye og hadde masse venner der. Men bruker det når sjeldent, og har vært en av de som har slettet seg et par ganger. Mye for å rydde i vennelista. Ei veninne har en i vennelista hun snakket litt med på en fest for 2-3 år siden. Traaaaaagisk! Han vet jo ikke hvem hun er en gang. Når bruker jeg blink en sjelden gang Endret 29. september 2006 av Tweek
latte Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Har brukt blink til å holde kontakt med venner, men har også fått nye venner gjennom blink. Bruker ikke mitt eget navn. Brukte å snoke veldig der inne ei stund....og det resulterte i at jeg fikk masse b-post fra en veldig kjekk fyr. Denne kjekke fyren er nå kjæresten min.. og snart samboer`n.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Jeg fant mannen min der for snart 4 år siden. Bruker det ikke mer nå, var enige om å slette oss når vi ble sammen. Etter det jeg kan se idag er det mer en ungdomskanal, før hadde jeg inntrykk av at det var for oss litt voksne.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Jeg fant mannen min der for snart 4 år siden. Bruker det ikke mer nå, var enige om å slette oss når vi ble sammen. Etter det jeg kan se idag er det mer en ungdomskanal, før hadde jeg inntrykk av at det var for oss litt voksne. ← Neida - ikke bare ungdomskanal. De overefolker, ja - men nok av oss over 30 også. Bare å søke på alder, så plopper de opp
Dina Skrevet 29. september 2006 #13 Skrevet 29. september 2006 Jeg ble medlem for noen uker siden, syns det virker ok! Er der for å bli kjent med nye mennesker generelt, ikke for å finne kjæreste... Har fått 3 nye venner på MSN så langt. Kjempekoselige mennesker! Bruker ikke mitt eget navn i nicket, og har ikke lagt ut bilde av meg selv.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #14 Skrevet 29. september 2006 Er der, men får kjeft fordi jeg har skrevet i profilen min at jeg ikke er på utkikk. Jeg sjekker ikke på nett, og det får folk bare godta. En kan bruke blink til å ha kontakt med venner og, må de skjønne!
Gjest Kaploink Skrevet 29. september 2006 #16 Skrevet 29. september 2006 Har vori medlem i over fire år! Dog med stor variasjon i aktivitet. Har nok mest brukt Blink som tidtrøyte og til snoking, men har og fått nokre venner og ein eks-kjæreste ut av det
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #17 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes Blink er det desidert beste nettstedet i den sjangeren. Gratis og en meget bra teknisk løsning. Eksempelvis er Sukker.no ikke gratis, og Finnenvenn.no er teknisk ille + at det koster hvis man vil bruke tjenesten fullt ut. (Joda, jeg vet det finnes flere). Tror ikke du behøver å være redd for å oppgi personalia - de vises jo ikke.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #18 Skrevet 29. september 2006 Bruker ikke sånt nei, det er for nerdete loosers fra utkantstrøk.
miow Skrevet 29. september 2006 #19 Skrevet 29. september 2006 Bruker ikke sånt nei, det er for nerdete loosers fra utkantstrøk. ← Kuling du da. Bruker Blink, kun for kontakt med venner.
Dina Skrevet 30. september 2006 #20 Skrevet 30. september 2006 Bruker ikke sånt nei, det er for nerdete loosers fra utkantstrøk. ← Det er det dummeste jeg har hørt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå