Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #1 Skrevet 19. januar 2003 Hadde "tilfeldig" sex...og kjente med hånd (og munn) at det var små nupper på penis....rart...kan dette relateres til en "kjent" kjønnssykdom...eller er bare dette noe noen har - uten at det er "farlig" eller smittsomt? Takknemlig for svar....
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #2 Skrevet 19. januar 2003 Hvor var de plassert da? Jeg er ingen ekspert på området, men jeg tror gutta kan ha talgkjertler som føles som kuler på undersiden av p.hodet..? Forøvrig er jo kondom en fin ting, da.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #3 Skrevet 19. januar 2003 Hei Starya, ja, kondom er et must......! Disse nuppene var egentlig over hele penis...har aldri kjent sånne før...så tror ikke det var de "mer vanlige" talgkjertlene som befinner seg rundt kanten ved hodet....hm...var mer som et utslett, eller ....huff....
Gjest Lottemor Skrevet 19. januar 2003 #4 Skrevet 19. januar 2003 om det er på hode og under forhuden kan det også være kjønns vorter,om du er i tvil kan du ta deg en tur til legen og få et skikkelig svar og så slipper du å fundere på det noe mer. og om det er en kjønns sykdom er jo det lurt å få behandling...
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #5 Skrevet 19. januar 2003 Hei, meg igjen...etter surfing på nettet etter div symptomer fant jeg også ut at d må være kjønnsvorter....huff....har hatt d selv for noen år siden, men ble heldigvis kvitt det. Håper det ikke "blusser opp" igjen etter denne "blemmen"... Det verste er at jeg liker han så godt - og vi sender meldinger til hverandre...men dette er et tidlig stadie, og jeg føler ikke akkurat for å ta opp dette m han enda....per tekstmelding liksom...huff.... Syns det er rart han ikke har gjort noe m det - jeg ville flydd til legen ved minste tegn på noe abnormalt i "det aller helligste"...! Hm... Takk for svar, hvertfall, tror vi kan slå fast at d dreier seg om kondylomer - eller kjønnsvorter.
anett2 Skrevet 19. januar 2003 #6 Skrevet 19. januar 2003 Hmm, du forklarer det som små nupper. Om det skulle vært vorter så ville du vel kjent mer enn bare små nupper, men det vet jeg så lite om. Legger ved en link som gjør at man kanskje trer på seg en kondom/ber vedkommende bruke det neste gang ! :o http://www.expressen.nu/html/bildarkiv/venereal.shtml
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #7 Skrevet 19. januar 2003 Woah! :o Jeg skal aldri ha sex mer... :o de andre bildene den siden hadde å by på var jo.. ja. (lit betenkelig at jeg får de opp.. parental control er PÅ..! :-? )
Thea Skrevet 19. januar 2003 #8 Skrevet 19. januar 2003 Å fytti grisen :o :o Det var da den desidert værste prevansjonen jeg har vært borti. Her snurper vi også sammen. Ushj
anett2 Skrevet 19. januar 2003 #9 Skrevet 19. januar 2003 Uff,ja det var tragiske syn ..men må si at jeg sitter her å av deres kommentarer!
Dance Skrevet 19. januar 2003 #10 Skrevet 19. januar 2003 Oida. Dette var ikke bra! Men er ikke dette i verstefall? Eller kan det bli sånn for "alle"?
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #11 Skrevet 19. januar 2003 Kan ikke annet enn tro at dette er tilfeller der "eieren" ventet litt for lenge med å kontakte lege...
Gjest Étoile Skrevet 20. januar 2003 #13 Skrevet 20. januar 2003 Det har hendt at kjæresten min har fått bittesmå røde nupper på tuppen av penisen etter en heftig helg, dette er i følge legen helt ufarlig og går over av seg selv hvis man tar det med ro et par dager... men han har jo aldri hatt det på hele da....
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #14 Skrevet 20. januar 2003 Det var jeg som startet tråden.....og fy f......piiiiip for noen bilder.....kjente heldigvis ikke igjen noen av de greiene der........må jo være folk som enten har legenoia eller noe??? Kondom er best!! :o
Gjest Diva Skrevet 21. januar 2003 #15 Skrevet 21. januar 2003 Æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, æsjameg, Takk og lov for kondomer ! Og forsiktighet ! Dette var utrolig kvalmt. Fytti hæl#### Bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, bruk kondom, aiaiai! Skjønner ikke hvorfor mange ikke bruker regnfrakk når det er så mye møkk man kan få seg...... (Kanskje en liten link å ta med neste gang noen skriver om og forsvarer sin utroskap på samliv ? Ser at mange der er utro med vilje og DRITER I BESKYTTELSE! ) Til du som startet tråden : Håper det ikke er noe farlig da. Nupper høres jo ikke så ille ut, men vorter er jo noe litt annet. Som en annen her sa og,- små røde nupper KAN forekomme på penis når det har vært god aktivitet i sengehalmen en stund. Og det er nok ikke farlig såvidt jeg vet Lykke til da
Sirius Skrevet 21. januar 2003 #16 Skrevet 21. januar 2003 Små nupper kan også være irriterte hårsekker etter barbering, nuppene vil da finnes ved roten av penis, ikke hele penis (hvis det ikke er en skikkelig hårete en da??......).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå