nygift Skrevet 19. januar 2003 #1 Skrevet 19. januar 2003 Vi prøver, vi også.. -tror vi er mange om mysteriet! :-? Det er så utrolig godt at dette nett-stedet finnes... Her får jeg stadig svar på ting jeg har lurt på lenge. Og det er så innmari godt å lese hva alle dere andre skriver! -Jeg skjønner jo mer og mer hvor naturlig alt er.. Har lært masse om meg selv (kroppen) etter jeg fant dere her! Men...vi prøver altså... hele tiden! Jeg har funnet ut her at man/jeg har EL 2 uker etter 1.dag i mens.. Og da holder vi på som gale... og så ender jeg til slutt liggende 30 min med to-tre puter under baken osv... Men...så leste jeg om dette slimet som dere har skrevet så mye om i det siste! Dette kan jeg ikke huske spesilet av... Derimot hadde jeg veldig tykk og hvit utflod ca 4-5 dager etter den "trolige" EL denne gangen... hva er dette da!? -Har det noe med El å gjøre!?(Har jeg regna feil!???) Har det noe med en evt befruktning å gjøre?? Håper noen kan svare meg på dette! Alt av tips til hvordan å bli gravid mottas med ENORM takk! :D Kjempeklem til alle
jomfru72 Skrevet 19. januar 2003 #2 Skrevet 19. januar 2003 Dette med EL kan variere fra fra person til person. Selv merker jeg det på at jeg får litt mer utflod enn vanlig pluss at jeg får litt menslignende smerter i magern. Har hørt om andre som kjenner stikking. Og noen får ganske tykk utflod. Det finnes eggløsningstester å få kjøpt på apoteket. Prøv det du hvis du ikke er helt sikker på når du har EL. Lykke til!
Chiquita Skrevet 19. januar 2003 #3 Skrevet 19. januar 2003 Dersom du ønsker å få enda mere råd/hjelp, osv, så anbefaler jeg deg å gå inn på www.snartgravid.com Der er det VELDIG mange flinke jenter som kan hjelpe deg med å svare på spørsmål du måtte ha, osv. Min erfaring er at det er mere "aktivitet" der inne, enn hva det er her, og da raskere/enklere å få mange svar, osv... Lykke til *klem*
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #4 Skrevet 19. januar 2003 Den hvite utfloden 4-5 dager etter EL kan være egget med tilbehør som kommer ubefruktet ut. Slimet som de snakker om (klart og seigt), kombinert med myk og litt åpen livmortapp midt i skjeden, viser at EL snart kommer til å skje/skjer. Altså, etter at EL har skjedd vil slimet ikke være befruktningsvillig og "stenge" livmorhalsen. Håper det var til hjelp. Anbefaler boka "planlegg svangerskapet" Funket for meg.... .9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå