Yme Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Veit ikke helt hva jeg skal si, men det her var ikke bra... Stakkars fyr!
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Kan noen forklare hva som skjedde? Jeg fikk ikke hørt hva han sa, fordi noen andre her i rommet skrudde opp volumet på tven i takt med da jeg skrudde opp lyden på dataen...
Gjest Chantal Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Ja, takk for den i dag tidlig. Jeg fikk den dårligste dagen noen sinne Yhme. Tenkte på bulletballmannen i hele dag. :cry:
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Hva var det for noe da? Ingen som vil fortelle? *Nysgjerrig*
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Ok, nå har jeg sett den med lyd på. Skikkelig kjipt. Men hvordan kan han selge gifteringen til kona si, gi opp jobben sin og selge alt for det spillet, det kan da umulig ha kostet så mye å utviklet det...? Stakkars mann og stakkars kona hans...
Yme Skrevet 27. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2006 Jeg skjønner ingenting (uten at det er en nyhet).... Jeg har tenkt på det i hele dag, å jeg greier ikke å finne no bra forklaring på hva han har brukt pengene fra huset og gifteringen, og 26 år av livet sitt, på å lage!! Det bordet der kan man lage, helt gratis, på sløyden! Plastkuler er ikke veldig vansklig å få tak i heller... Dumme mannen... Glad jeg ikke er neger!!
Yme Skrevet 27. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2006 Jeg skjønner ingenting (uten at det er en nyhet).... Jeg har tenkt på det i hele dag, å jeg greier ikke å finne no bra forklaring på hva han har brukt pengene fra huset og gifteringen, og 26 år av livet sitt, på å lage!! Det bordet der kan man lage, helt gratis, på sløyden! Plastkuler er ikke veldig vansklig å få tak i heller... Dumme mannen... Glad jeg ikke er neger!! ← Ærru rassist, ell??
Yme Skrevet 27. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2006 Ærru rassist, ell?? ← Øøøh... Neiee... ehm
Yme Skrevet 27. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 27. september 2006 Øøøh... Neiee... ehm ← FAKK DEG, RASSIST!!!!!
Yme Skrevet 27. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 27. september 2006 FAKK DEG, RASSIST!!!!! ← Unskyld
Gjest Kaffomann Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 Forhåpentligvis fikk det banka inn litt fornuft oppi hodet hans. Hva som fikk han til å tro at det var verdt å satse hele livet sitt for det der, er for de fleste ganske utrolig. Med all respekt, det var vel et spill hvem som helst kunne ha funnet på en sen lørdags kveld.
Vendie Skrevet 2. oktober 2006 #18 Skrevet 2. oktober 2006 Åh! Kan vi håpe på at han egentlig ikke hadde brukt så mye tid og penger på dette spillet, at det bare var en historie han hadde diktet opp for å kanskje få litt sympati og at noen ville forbarme seg over ham? Jepp, jeg tror at jeg vil tro noe sånt.
Yme Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 3. oktober 2006 Åh! Kan vi håpe på at han egentlig ikke hadde brukt så mye tid og penger på dette spillet, at det bare var en historie han hadde diktet opp for å kanskje få litt sympati og at noen ville forbarme seg over ham? Jepp, jeg tror at jeg vil tro noe sånt. ← Jeg tror egentlig han hadde brukt mye mer tid og penger enn han sa... Det er ganske sansynlig at han har solgt både segselv og barna sine for å finangsiere "Bulletball". Stakkars mannen. Heldigvis er han jo bare en pepperkake, å de har jo ikke følelser, for de er jo bare kaker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå