Gjest _Tr_ Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Har akkurat betalt en del regninger på nettbanken, og så ser jeg litt ned på siden der. Overskriften er "Plasseringer" på DnB NOR Fond. Kan godt være jeg har en eller annen gått i i en avtale om noe sånt, men det er isåfall mange, mange år siden, så nå aner jeg rett og slett ikke hva det betyr. DnB NOR Fond Andeler Kurs Beholdning DnB NOR Pengemarked (i) 0,04 1015,74 40 Sum plasseringer 40 Sum innskudd og plasseringer 6.936 Og blonde meg, lurer på om det er penger som tilhører meg, disse 6.936? Eller kanskje det ikke er det i det hele tatt...(Ringe banken kan jeg gjøre, men kan jo spørre her først) Ble gjerne litt rotetet dette da...
Annabell Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Det ser jo ut som om dette er penger som tilhører deg.. Heldiggrisen
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Det ser jo ut som om dette er penger som tilhører deg.. Heldiggrisen ← Det hadde virkelig vært helt fantastisk!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Dette betyr at du har 0,04 andeler i DnB NOR Pengemarked (I). Kursen på dette fondet er ca. 1015,- og det betyr at du har en beholdning på ca. kr. 40,- i fondet. Det høres litt rart ut at du har 0,04 andeler men ta en telefon til DnB NOR Kapitalforvaltning AS og spør etter Fondssenteret så kan de hjelpe deg der. Hilsen en ansatt i DnB NOR.
Gjest _Tr_ Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Hei! Ansatt i Dnb. Takk for svar! Er det å anbefale å beholde disse pengene sånn som de står plassert der? og kanskje heller sette INN penger? På min siste selvangivelse stod det "andeler i Dnb nor pengemarked" 25. Men uansett så betyr det vel at jeg HAR 6.936,- kr som jeg kan ta ut, om jeg ønsker...? Skal ta en telefon til fondssenteret en dag. Synest banker er litt skumle for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå