Gjest Frustrert i dag... Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Er det jeg som forventer for mye? For å ta det fra begynnelsen av: på mandag hadde vi sex, på samboers premisser, og det var ok, men jeg trenger leeeeeeeeenge på den måten. Derfor lovde samboeren at han skulle "forføre" meg på tirsdag, dvs gjøre det mer å mine premisser. Med mine premisser mener jeg litt hefigere kyssing og litt mer fart og action, ikke noen spesielle handlinger. Samboers premisser er kysse ømt og lenge, tulle litt innimellom, ta alt veldig rolig. Men ingenting skjedde på tirsdag. OK, vi var begge trøtte. Men i går var vi våkne, hadde tid, egentlig passet det. Men kyssene er bare forsiktige, alt er langsomt og forsiktig (så forsiktig at jeg bare synes det kiler). Trenningsdreper for meg, for jeg hadde gledet meg til litt mer lidenskap. Er dette virkelig for mye "forlangt"? Jeg forventer jo egentlig ikke noe spesielt, jeg aksepterer sperrer som han måtte ha, men dette er jo ting vi GJØR, bare med en litt annen intensitet. Må vi alltid ha sex på hans premisser? Er mine ønsker så urimelige?
Labomba_83 Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Hva med å ta styringen selv? Øk tempoet på kyssingen, fortell han hva du vil han skal gjøre? Flytt hendene hans dit du vil han skal ta på deg... etc
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Hva med å ta styringen selv? Øk tempoet på kyssingen, fortell han hva du vil han skal gjøre? Flytt hendene hans dit du vil han skal ta på deg... etc ← Han høres ut som en skilpadde. Finn deg en annen fyr. Det er plenty villbasser der ute som har en helt annen innstilling til sex, dvs. mye mer action.
Fiol Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Hehe, var litt overraska når du var jenta.. Tenkte det var en fyr som skrev dette.. Men som Labomba_83 sier, så prøv å ta styringen selv. Menn pleier å like det. Og prøv å øke tempoet litt og litt.. Så kan dere kanskje bli enige om å bytte på litt.. Noen ganger litt roligere, andre ganger litt røffere, så ikke bare en får vilja si.
Labomba_83 Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 (endret) Hehe, var litt overraska når du var jenta.. Tenkte det var en fyr som skrev dette.. Men som Labomba_83 sier, så prøv å ta styringen selv. Menn pleier å like det. Og prøv å øke tempoet litt og litt.. Så kan dere kanskje bli enige om å bytte på litt.. Noen ganger litt roligere, andre ganger litt røffere, så ikke bare en får vilja si. ← *misforstod litt så må skrive på nytt* Det trodde jeg også når jeg først leste det. Helt til siste linja ;P Endret 27. september 2006 av Labomba_83
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Neida, det er jeg som er jenta. Det hender jo jeg tar styringa selv, men det hadde jo vært greit å ikke alltid måtte gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Sambo klager på at det blir for lite, vil gjerne et par ganger i døgnet når mulighetene er der. Har forsøkt å gjøre mitt for å overraske de siste dagene (og han liker at jeg tar initiativ), men hva skjer da? Onsdag ettermiddag OK, om kvelden sovnet han Torsdag ettermiddag OK, han sov hele kvelden Fredag morgen, da orket han ikke sette i gang med noe. Så det er ikke så enkelt uansett det her!
Gjest Gjest - mann Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Jeg skrev om "sex kun på kvinners premisser" og føler meg litt forpliktet til å svare her. I mitt hode må sex mellom to være et samspill uten slagside. Det betyr at det må være plass til både dine og hans preferanser. I det ligger det at dere godtar hverandre som dere er, og dyrker det å gi. Derfor synes jeg ikke du er for kravstor...hvis dette blir et mønster. Men ordet "krav" har etter min mening lite i slike forhold å gjøre. Alt man kan gjøre er å "ønske". Men da forutsetter jeg at partneren evner og ønsker å gi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå