Sunbird Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Jeg har funnet meg en nydelig agape brudekjole som jeg kunne tenke meg til bryllupet. Men etter det jeg vet så er det ingen som selger agape kjoler i Trondheim. Men jeg ser på nettsidene til agape at det kommer forhandler i Trondheim. Er det noen her som vet evt. når og hvor? Eller er det kanskje noen som selger dem uten at jeg vet om det. På forhånd tusen takk for all hjelp
Toillpia Skrevet 27. september 2006 #2 Skrevet 27. september 2006 Frøken Frue selger Agape-kjoler.......
Sunbird Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Takk for hjelpen Toillpia. Jeg får vel ringe på de og høre da. Det står nemelig ikke noe om at de har agape kjoler på hjemme siden deres. Men kan jo hende de har det allikevel. Har du vært der selv forresten?
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Takk for hjelpen Toillpia. Jeg får vel ringe på de og høre da. Det står nemelig ikke noe om at de har agape kjoler på hjemme siden deres. Men kan jo hende de har det allikevel. Har du vært der selv forresten? Heisann ! Det er en ren Agape-brudesalong i Trondheim. Mange fantastiske kjoler og alt av tilbehør. Salongen ligger på Tyholt, paul Fjermstads vei i andre etg til Okkenhaug bil. Der får du service og fantastisk hjelp. Lykke til ! :-)
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Heisann :-) Du må bare besøke Agape-brudesalong i Trondheim. Det er en ren Agape salong og der finner du sikkert drømmekjolen din.. og alt av tilbehør. En kjempefin salong og utrolig god service og hjelp får du der. Salongen ligger på Tyholt i Paul Fjermstadsvei, 2 etg i til Okkenhaug bil. Anbefaler deg på det varmeste et besøk der. LYKKE TIL !
Gjest frulou Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Anbefaler også Agapesalongen på Tyholt. Jeg kjøpte kjole der, og fikk fantastisk service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå